Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس تقی زاده روز دوشنبه در نشست مشترک هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: مهمترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، ایجاد هماهنگی، همراهی و هم نوایی بین دستگاه های اجرایی دولتی و حاکمیتی است تا توان دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا تفاهم و سرمایه اجتماعی ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی بر اساس مصوبه هیات دولت، اظهار داشت: اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان در وزارت کشور تدوین و ابلاغ شده است. 

وی با اشاره به وجود شوراها، کارگروه ها و گروه های کاری متعدد در کشور ادامه داد: میزان موفقیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان یا هر شورای دیگری بستگی به میزان همکاری اعضای آن دارد و در راستای تعامل با دستگاه های مختلف جلست هیات مدیره با مدیران تشکیل می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان این مطلب که گرچه هنوز هم برخی با وظایف روابط عمومی ها آشنا نیستند، گفت: یکی از مشکلات موجود این است که برخی روابط عمومی دستگاه ها به دلیل عدم تسلط کامل به قانون مطبوعات، بعضا در تعاملات رسانه ای خود به شکلی عمل می کنند که می تواند برای آن دستگاه نیز مشکل ایجاد کند و یا اگر روزنامه ای انتقاد می کند، واکنش مناسبی را انجام نمی دهند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه مطالبه گری در چارچوب قانون حق رسانه هااست، گفت: برخی از روابط عمومی ها در هنگام مواجهه با هر گونه انتقاد، به جای ارائه اطلاعات درست به رسانه ها و استفاده از فرصت های قانونی تعیین شده از جمله ارسال جوابیه و غیره به دنیال شکایت از رسانه و برخورد می روند که این اقدام فضا را از حالت تفاهم دور می کند.
وی اظهار داشت: انتظار می رود که مدیران با کمک روابط عمومی ها در مواجهه با هر انتقاد قانونی در قالب یک جلسه برای رسیدن به تفاهم تلاش کنند.

برچسب‌ها دادگستری کرمان رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان رسانه دادگستری کرمان رسانه اخبار کنکور شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم