Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@12:28:39 GMT

جوجه‌های رنگی تهدیدی برای سلامتی کودکان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۸۸۲

جوجه‌های رنگی تهدیدی برای سلامتی کودکان

یزد- سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه هشدار داد؛ با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان، مردم با خرید جوجه‌ و اردک رنگی در آستانه نوروز برای سرگرم کردن فرزندان خود سلامت آنان را به خطر نیندازند.

به گزارش قدس آنلاین،«سعید امیدسالاری»اظهار کرد: جوجه و اردک‌های رنگی اگرچه زیبا و چشم‌نواز هستند، اما بهتر است برای سلامت و جلوگیری از بیماری بخصوص در کودکان از خرید هر نوع جوجه‌ پرنده‌ای به‌ ویژه در آستانه سال جدید خودداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جوجه‌ها در شرایط غیربهداشتی و نامناسب، به‌صورت متراکم و فشرده، به دور از تهویه مناسب، در کنار خیابان‌های آلوده به دود و انواع میکروب‌های بیماری‌زا، نگهداری و عرضه می‌شوند و اغلب نیز عمر کوتاهی دارند و برخی هم با داشتن ظاهری سالم و مقاوم، ناقل میکروب‌های بیماری‌زا هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان ابرکوه جوجه رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • لحظه بلعیده شدن جوجه‌های اردک توسط خرس مقابل چشم کودکان | ویدئو
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت + فیلم
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • (ویدئو) خرس بی‌رحم جوجه‌های اردک را در باغ‌وحش کشت