Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته السدی ها با برتری برابر ام صلال، چهار هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر به قهرمانی رسیدند، در این قهرمانی، هفتاد و پنجمین جام در تاریخ فوتبال قطر نصیب یاران ژاوی شد

 

به گزارش طرفداری، السدی ها شب گذشته با برتری سه بر صفر توانستند به هفتاد و پنجمین قهرمانی در تاریخ فوتبال قطر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها امسال با عملکردی فوق العاده موفق شدند پس از بازی های هفته هجدهم به عنوان قهرمانی لیگ ستارگان برسند.

شاگردان ژاوی در حالی چهار هفته مانده به پایان بازی های لیگ موفق شدند به قهرمانی برسند که 18 دیدار قبلی خود را بدون شکست به پایان رساندند و به همین دلیل 13 امتیاز با تیم دوم جدول یعنی الدحیل فاصله دارد.

السدی ها که خطرناک ترین تیم این دوره از رقابت ها نیز محسوب می شوند به لطف بازیکنان خط جلوی خود به هیچ تیمی رحم نکردند. مهاجم الجزایری این تیم 20 گل برای السد به ثمر رساند، به غیر از بغداد بونجاح که ماشین گلزنی السدی ها محسوب می شود، سانتی کازورلا نیز مغز متفکر این تیم و اکرم عفیف، حسن الهیدوس و نام تائه هی... از دیگر مهره های زهردار این تیم محسوب می شوند .

شاگردان ژاوی که در ورزشگاه خانگی یعنی جاسم بن حمد به میدان رفتند پس از پایان بازی روی سکوی قهرمانی رفتند و جشن خود را مزین به جام قهرمانی کردند. آنها که چهار هفته زودتر به قهرمانی رسیدند با هفتاد و پنجمین جامی که تاریخ فوتبال قطر بالای سر بردند به همین دلیل سر از پا نمی شناختند.

السدی ها در دیدار شب گذشته سه بار دروازه حریف را باز کردند. بغداد بونجاح در دقیقه 34، یوسف عبدوریساگ در دقیقه 51 و رودریگو تاباتا که به عنوان بازیکن جانشین به جای اکرم عفیف به میدان رفت در دقیقه 3+90 موفق به گلزنی شدند.

ژاوی: ما دوره ای جدید در تاریخ السد ایجاد کردیم

ژاوی هرناندز ، سرمربی السد پس از پیروزی در لیگ قهرمانان QNB Stars League 21-20-2020 ، پس از پیروزی 3-0 مقابل ام صلال ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما تاریخ جدیدی را برای السد ایجاد کردیم و من خوشحالم که پس از کسب عنوان قهرمانی با این تیم به عنوان بازیکن، حالا برای اولین بار به عنوان مربی هم توانستم با السد عنوان قهرمانی لیگ را کسب کنم.

او ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان و مسئولان و مربیان و پزشکان خوبی در تیم حضور داشتند و توانستیم به کمک یکدیگر به هدف مان برسیم.

ژاوی از هواداران السد نیز تشکر کردم و در این باره گفت: از همه هواداران السد تشکر ویژه ای می کنم آنها در همه بازی های فصل حتی همین دیدار برابر ام صلال از ما حمایت کردند. امیدوارم با قهرمانی همه آنها را خوشحال کرده باشیم.

اخبار داغ 

صیادمنش بهترین بازیکن دیدار زوریا - لویو شد انقلاب در فوتبال ایران؛ لیگ برتر به باشگاه ها واگذار می شود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم خوان لاپورتا پیروز انتخابات ریاست بارسلونا لقب گرفت / رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفتاد و پنجمین السدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان