Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در این مراسم با اشاره به افتتاح کارخانه گندله سازی سه چاهون یزد گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم دولت تدبیر و امید توسعه زنجیره فولاد بود و این زنجیره در طول هشت سال گذشته دو برابر شده است به نحوی که اقدامات انجام شده در این مدت را می‌توان با کل تاریخ کشور مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحانی اضافه کرد: تکمیل زنجیره فولاد باعث شده تا از خام فروشی جلوگیری شود و ارزآوری خوبی به خصوص در سالهای اخیر داشته باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سال 1400 از سالهایی خواهد بود که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند و می‌توانیم پرده‌های مختلفی که موجب آزار مردم شده را کنار بگذاریم به نحوی که مردم هم در مقابله با کرونا و هم در جنگ اقتصادی موفقیت‌های بزرگی به دست خواهند آورد.

روحانی در ادامه با اشاره به افتتاح مراکز بهزیستی در کشور گفت: در بخش بهزیستی با کمک دولت و همت مردم و خیرین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و خدماتی که در مراکزی که امروز به افتتاح رسید بیش از 5 میلیون نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. همه باید در توانمندسازی و آ‌گاهی خانواده‌هایی که نیاز به کمک دارند، اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس جمهور به افتتاح‌های حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در حکم یک سند می‌باشد به نحوی که یک بنای تاریخی مانند میدان نقش جهان اصفهان می‌تواند به اندازه دهها جلد کتاب اثرگذاری داشته باشد.

روحانی با تاکید بر اهمیت توجه به ابنیه تاریخی و فرهنگی و مرمت و بازسازی آن اظهار داشت: مرمت بناهای تاریخی و فرهنگی می‌تواند قابلیت بهره‌برداری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی داشته باشد و وزارت میراث فرهنگی می‌تواند از لحاظ اقتصادی نیز اقدامات بسیار بزرگی انجام دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری در دولت تدبیر و امید دو برابر شده است منتها در یک سال گذشته به خاطر شرایط خاصی که به وجود آمد حوزه گردشگری و هتلداری سال سختی داشتند اما امیدواریم سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا و احیای همه مشاغل حوزه گردشگری باشد.

روحانی افزود: در سال آینده واکسن خارجی به اندازه کافی وارد شده و واکسن داخلی نیز اضافه خواهد شد و مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط مناسب‌تری به وجود بیاورد تا بتوانیم زنجیره اپیدمی را قطع کنیم و دولت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرز‌ها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرز‌های کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیرو‌های مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدید‌های انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟