Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسمعیل قزل سفلی، دوشنبه در نشست پیشکسوتان بسیج رسانه فارس اظهار داشت: قرارگاه همدلی و مواسات امروز با انجام ۲۰ نوع خدمت مشغول خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌های اجتماعی و رفاهی از مردم است و تلاش برای رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند و ارائه انواع خدمات به بیماران کرونایی از فعالیت‌های قرارگاه و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت این قرارگاه با محوریت و پرچمداری مردم و نیک‌اندیشان استان فارس است؛ یکی از ویژگی‌های قرارگاه مواسات و همدلی شناسایی هدفمند نیازمندان آبرومند در استان بود که توانستیم با هماهنگی کامل بین همه دستگاه و گروه‌های جهادی این افراد را شناسایی و بانک جامعی از خدمات ارائه شده را جمع‌آوری کنیم.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی سپاه فجر همدلی و دیگرخواهی را از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام دینی با سایر نظام‌ها عنوان کرد و افزود: این موضوع در مبارزه با بیماری کرونا خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد به گونه‌ای که در حالی که سایر کشورها هر کس به فکر خود بود در ایران اسلامی مردم در قالب‌های مختلف به همنوعان خود کمک کردند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه تاکنون در ۱۰ مقطع در قالب ۳ فرصت این کمک‌ها انجام شده است، بیان کرد: ماه رمضان، ماه محرم، هفته بسیج و دهه فجر از جمله زمان‌های شاخصی بود که کمک‌ها و نیک‌اندیشی مردم در آن رخ داد که البته این کمک‌ها به صورت مستمر بود اما در این زمان‌ها بیش از دیگر مواقع دیده شد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: تاکنون ۱۰ هزار جهیزیه، ۷۲۱ هزار بسته بهداشتی، ۲۹۷ هزار بسته پروتئینی، ۲۴ هزار بسته یلدایی توزیع شده و ۴۰۱ زندانی نیز در ۲ مرحله آزاد شدند و تاکنون ۲ میلیون ۷۰۰ هزار بسته معیشتی نیز در استان فارس توزیع شده که تا پایان سال به ۳ میلیون بسته می‌رسد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نوروز اضافه کرد: قرارگاه مواسات و همدلی امروز نیز در حال آماده‌سازی برای اجرای رزمایش مواسات در عید نوروز است.

قزل سفلی گفت: اصحاب رسانه در بحث مواسات و همدلی سبب رقابت خیر در بین مردم شدند به همین دلیل هر روز شاهد حضور پر رنگ مردم هستیم؛بسیج اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی این امور اتفاقات خیری را در استان رقم زده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان بسیج سازندگی شیراز فارس پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان بسیج سازندگی شیراز ویروس کرونا سازمان بسیج سازندگی شیراز فارس اخبار کنکور مواسات و همدلی استان فارس هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان