Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:02:16 GMT

توقف موقتی تردد بارهای صادراتی در مرز ماهیرود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۲۸۰

توقف موقتی تردد بارهای صادراتی در مرز ماهیرود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مرز ماهیرود امکان ندارد، گفت: این مشکل موقتی بوده و سریعا طی روزهای آتی رفع خواهد شد.

حسن رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی آتش سوزی در مرز ماهیرود برای تکمیل و تامین زیرساخت‌های اطفای حریق در این مرز اتفاق نظر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی که آیا خللی در تردد مرز ماهیرود ایجاد شده است، ظهار کرد: برای ادامه ترددها در مرز ماهیرود رایزنی‌ها با طرف افغانستانی در حال انجام است.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون متأسفانه امکان تردد در مرز ماهیرود وجود ندارد، تصریح کرد: این مشکل موقتی بوده و سریعا طی روزهای آتی رفع خواهد شد.

رحیمی زاده بیان کرد: مشکل از سمت افغانستان است چراکه گاهی حجم بار طرف افغانستانی از میزان حجم بار قانونی بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرز ماهیرود مرز ماهیرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دنبال صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره دو در اردبیل وزش تندبادهای موقتی تا اواخر روز شنبه برای این استان پیش بینی می شود.

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با توصیف پدیده های مورد انتظار هواشناسی در اردبیل اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی در اردبیل با توجه به پیش یابی نقشه های هواشناسی دور از انتظار نیست.

وی زمان شروع این سامانه بارشی را عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت و زمان پایان آن را اواخر وقت شنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام و خاطرنشان کرد: وزش تندبادهای موقتی، بارش متناوب باران گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق، رخداد تگرگ به ویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه ها و بارش برف در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات سبلان نوع مخاطره های پیش بینی شده برای این پدیده های جوی است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل منطقه اثر پدیده جوی موصوف را تمامی مناطق استان اعلام کرد و گفت: آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه در دامنه کوه ها، لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی را به دنبال این پدیده جوی شاهد خواهیم بود.

کوهی با توصیه به مردم در خصوص اجتناب از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها تصریح کرد: اطلاع رسانی به عشایر به منظور جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع انجام شده و همچنین توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی برای پیشگیری از خسارت ضروری است.

مدیرکل هواشناسی اردبیل با اشاره به انجام تمهیدات لازم در ارگان های امدادی و گردشگری و توصیه به انجام تمهیدات لازم در راستای آگاهسازی گردشگران تصریح کرد: احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات باید مورد توجه باشد.

کد خبر 6095589

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • وزش تندبادهای موقتی در اردبیل پیش بینی می شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • محاسبه هزینه حمل بار بین المللی
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری