Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اعلام اینکه نیروهای جهادی، در کنترل بازار آماده ورود و کمک به ستاد تنظیم بازار هستند، گفت: امیدواریم مدیران این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند چراکه هدف همه ما کمک به وضعیت موجود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دوشنبه ۱۸ اسفندماه در جلسه ستاد امر به معروف استان همدان با موضوع بررسی مشکلات بازار، با اشاره به وضعیت بازار و مشکلات موجود، اظهار کرد: بخشی از مشکلات به این موضوع برمی‌گردد که دولت راهکارهای رهبری را جدی نگرفته و هنوز هم در انتظار رفع تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگشت آمریکا به برجام و یا رفع تحریم در دست ما نیست و قابل پیش بینی نیست، افزود: متأسفانه تلاش بعضی از مسئولان بعد از حضور رئیس جمهور جدید آمریکا تنها بر رفع تحریم‌ها متمرکز شده و این باعث شده تا راهکارهایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، جدی گرفته نشود.

امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری این جلسه، مطرح کرد: مسئول و متولی کنترل قانونی قیمت‌ها، ستاد تنظیم بازار است و ورود ستاد امر به معروف و برگزاری این جلسه نه از روی دخالت در کار ستاد تنظیم که اعلام آمادگی برای کمک در امر نظارت است چراکه ستاد امر به معروف می‌تواند به عنوان نیروی اجرایی و بازوی کمکی ستاد تنظیم بازار وارد میدان شود و در امر نظارت‌ها به یاری ستاد تنظیم بشتابد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود نیازمند همراهی همه مسئولان است، خاطرنشان کرد: موفقیت ستاد تنظیم بازار موفقیت همه ما است چراکه آنچه مهم است، باز شدن گره اقتصادی و برطرف شدن مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به ارائه پیشنهادی در زمینه برپایی قرارگاهی برای انجام دقیق نظارت‌ها، مطرح کرد: از نظر قانون، ستاد تنظیم بازار باید نسبت به این مسئله ورود کند و خود پاسخ‌گو باشد اما برپایی این جلسه به معنای آن است که نیروهای جهادی، در کنترل بازار آماده ورود و کمک به ستاد تنظیم بازار هستند.

وی با تأکید بر اینکه کار اصلی ما، مطالبه‌گری است البته در این مسیر نیازمند همراهی خود مردم نیز هستیم چراکه شرایط سختی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده کرد، یادآور شد: برای برطرف کردن مشکلات سه راهکار وجود دارد؛ نخستین راهکار، تقویت نظارت‌هاست که برگزاری این جلسات نیز در همین راستاست. دومین راهکار، تعادل در بحث خرید است که می‌شود از مجاری قانونی، خریدهای بیش از اندازه را کنترل و متعادل کرد.

رئیس ستاد امر به معروف استان همدان با گلایه از نوسانات قیمت در بازار، اظهار کرد: البته بسیاری از خانواده‌ها به علت وجود نوسانات قیمت در بازار دچار تشکیک می‌شوند و این امری طبیعی است چراکه با مشاهده افزایش روزانه قیمت‌ها، میل به خرید هم افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تعاملات خوب بین ستاد تنظیم و ستاد امر به معروف، اتفاقات خوبی در بازار رخ دهد، گفت: ما تنها به دنبال برگزاری جلسات نیستیم بلکه هدف اصلی، رفع مشکلات مردم است و بنابراین باید این جلسات خروجی مناسبی داشته باشد و به سمت اجرایی شدن حرکت کنیم و امیدواریم مدیران این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند چراکه هدف همه ما کمک به وضعیت موجود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استانی سیاسی ستاد تنظيم بازار امر به معروف و نهي از منكر بازار تحريم ستاد امر به معروف ستاد تنظیم بازار استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان