Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه داشگاه و آموزش ایرنا، مسعود سلیمانی دودران روز دوشنبه در نشست تشریح روند کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس در جمع خبرنگاران افزود: از مردم درخواست می کنیم در این مطالعه شرکت و به ما کمک کنند تا شواهد لازم برای بی خطری و اثر بخشی واکسن تهیه کنیم.

وی ادامه داد : همه ملت ایران به ویژه عزیزانی که در نزدیک سایت ما در بیمارستان حضرت رسول زندگی می کنند، می توانند در سامانه ای که به آدرس covid.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rvsri.ac.ir در نظر گرفته شده ثبت نام کنند.

واکسن رازی کوو پارس در فاز حیوانی ایمن و اثربخش است

مسئول اپیدمیولوژیک مطالعه کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس گفت: مطالعات گسترده حیوانی در خصوص بی خطری و اثربخشی واکسن رازی (کرونا) کوو پارس انجام و نتایج رضایت بخشی داشته است. این موضوع به تایید سازمان غذا و دارو رسیده و مجوز مطالعات انسانی آن صادر شده است.

سلیمانی  افزود: درعین حال باید مستندات علمی این موضوع در مطالعات فازهای اول، دوم و سوم هم تولید و به خبرگان این حوزه ارایه شود تا با خیلی راحت ادعا کنیم که این واکسن کاملا بی خطر است.

وی درباره تعداد دوزهای این واکسن اظهار داشت: این واکسن در سه دوز به داوطلبان تزریق می شود که در ۲ دوز اول تزریقی و دوز آخر هم استنشاقی است.

سلیمانی، فاصله دوز اول و دوم را سه هفته اعلام کرد و گفت: یک ماه بعد از دوز دوم، دوز سوم واکسن به صورت استنشاقی به داوطلبان داده می شود.

به گزارش ایرنا، این واکسن به عنوان اولین واکسن تزریقی - استنشاقی پروتئین نوترکیب کووید- ۱۹، توسط موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و مطابق با دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت تولید شد.

واکسن کووپارس رازی تحت رهبری وزارت بهداشت و با کار کارشناسی دقیق سازمان غذا و دارو انجام شده است. با تصویب کمیته ملی اخلاق، آزمایش انسانی این واکسن از دهم اسفند ماه روی ۱۳ نفر در بیمارستان رسول اکرم (ص) تهران آغاز شد. 

برچسب‌ها کرونا موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی واکسن واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی واکسن کرونا موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی واکسن واکسن کرونا اخبار کنکور واکسن رازی کوو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه