Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رحیمی رئیس هیأت تنیس اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار فارس، پیرامون تأثیرات کرونا بر روی رشته تنیس اظهار داشت: کرونا علاوه بر ورزش روی تمام زندگی افراد تأثیر گذاشت؛ تا اواخر خرداد ماه کلیه اماکن ورزشی تعطیل بود و به مرور بازگشایی شد، با این وجود فعالیت رشته‌های ورزشی خیلی دیرتر از سایر فعالیت‌ها مجددا کار خود را آغاز کرد و هنوز هم محدود است و رونق قبل را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان، ادامه داد: زمین ورزش تنیس رو باز است و درگیری فیزیکی کمتری نسبت به سایر رشته دارد از همین رو احتمال انتقال ویروس در این رشته کمتر است؛ با توجه به این شرایط تمرینات تنیس نسبت به سایر رشته‌ها زودتر شروع شد‌ ولی بازهم فعالیت تنیس همانند سابق نبود و فقط مسابقات کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود:امیدوارم سال آینده با نابودی این ویروس شاهد یک فضای سالم باشیم؛ با توجه به یک سال گذشته، ورزش در رکود بود و عطشی که اکنون در جامعه به شکل گرفته، چشم انداز خوبی را برای ورزش پس از ریشه‌کن شدن ویروس می‌بینم، در یک‌سال اخیر سعی کردیم فعالیت‌های که کمتر تحت تاثیر کرونا بود را انجام دهیم و تمرینات به صورت بهینه انجام شود تا آمادگی بازیکنان حفظ و زمان را جهت تمرین از دست ندادیم.

رحیمی در خصوص اقداماتی که در مدت یک‌سال گذشته انجام شده تشریح کرد:سعی کردیم تمرینات به صورت مستمر انجام شود از همین رو و با توجه به آغاز مسابقات شاهد هستیم که  بازیکنان اصفهانی شرایط خوبی دارند، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را به فدراسیون پیشنهاد دادیم که با حضور مربیان اصفهانی برگزار شود.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان در خصوص افتتاح زمین تنیس سپاهان شهر تشریح کرد: این زمین تنیس با مشارکت بخش خصوصی تأسیس شد که چند سال بلااستفاده بود، افتتاح این مجموعه اتفاق خوبی بود و اگر این طرح به‌خوبی در کشور اجرا شود به زیرساخت ها کمک می‌کند؛ امیدوارم شاهد تکرار و افزایش این کارها باشیم‌‌.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان تنیس ورزش فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!