Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:24:45 GMT

افتتاح رسمی موزه فرهنگ و هنر بافق

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۲۱۸۴

افتتاح رسمی موزه فرهنگ و هنر بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا قاسم زاده، رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: موزه فرهنگ و هنر بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولان به صورت رسمی افتتاح شد.

او افزود: این مجموعه با هزینه دو میلیارد تومان بازسازی و در مساحت دو هزار متر مربع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: در این مجموعه یکهزار و ۸۰۰ اثر در زمینه‌های نوشت افزار، کتب، موسیقی و گالری به نمایش گذاشته شده است.

قاسم زاده بیان داشت: عمده کمک‌ها برای بازسازی و راه اندازی موزه به همت فرمانداری، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و جمعی از خیران بوده است.

موزه فرهنگ و هنر شهرستان بافق از میان دو موزه وحشی بافقی و سنگ و معدن توانسته مجوز موزه ملی بگیرد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ تاسیس شود.

در این موزه وسایل به نمایش گذاشته شده مربوط به حوزه آموزش و پرورش است که امکانات ابتدایی آموزش و پرورش گذشته را به مدرن امروزی پیوند زده است.

وسایل به نمایش گذاشته مربوط به دوره آغاز به کار آموزش و پرورش در سال ۱۳۰۶ تا کنون است.

سید جلال بهشتی زاده از فرهنگیان آموزش و پرورش موسس این موزه است که طی دو سال این وسایل را جمع آوری کرده است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در دیدار با فرهنگیان ابهر با اشاره به گرامی‌داشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هم جامعه و هم معلم باید قدر کار خود را بداند که اگر این مورد محقق شود، جایگاه معلمی در جامعه تقویت خواهد شد و نخبگان جامعه به معلم شدن تمایل بیشتر پیدا خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه معلمان مسؤولیت آموزش‌ و پرورش فرزندان ما را برعهده دارند، ادامه داد: زیان‌های کنار گذاشتن برخی مباحث فرهنگی را چند سال بعد مشاهده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگ باید از هم‌اکنون سیاست‌گذاری درست داشته باشیم.

مرادپور اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است، افزود: این نهاد تولیدکننده و پرورش‌دهنده منابع انسانی است. بنابراین باید تلاش داشته باشد به معنی واقعی دانش‌آموزان را تربیت کند.

کد خبر 6099426

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است