Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با وقوع زلزله در شهر سی سخت به یاری کشاورزان شتافت تا در کار تخصصی کشاورزی امداد گر و یاری رسان باغداران و کشاورزان این شهر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان در این شهر زلزله زده سی سخت گفت: همزمان با وقوع زلزله در شهر سی سخت به یاری کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: با توجه به ابلاغ و ماموریت فرمانده سپاه فتح به سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان مبنی بر ورود به بخش کشاورزی و کمک به کشاورزان، در روز های ابتدایی زلزله با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه فتح اقدام به برآورد میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی چه در بخش های تولیدی و چه بخش های زیر ساختی کانال ها و جداول آبیاری شد.

غلامی  در ادامه افزود: در اقدامی دیگر با توجه به فصل سم پاشی و روغن پاشی باغات با شناسایی کشاورزان مستحق و زیان دیده در حادثه زلزله، با همکاری کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیریت‌های کشاورزی شهرستان دنا و بویراحمد و همچنین همکاری ویژه انجمن تراکتورداران شهر سی سخت اقدام به سم پاشی رایگان باغات کشاورزان شد.

وی با اشاره به اینکه  سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با همکاری تیپ مستقل ۴۸ فتح در ماموریتی جداگانه اقدام به بازگشایی معابر و راه های مواصلاتی باغات و طرح های کشاورزی در سطح شهر کرد گفت: سازمان بسیج جامعه کشاورزی این قول را خواهد داد که تا پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی در زمینه‌های آموزش، ترویج  در خدمت مردم زلزله‌زده سی سخت خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در جمع فعالین فضای مجازی استان که به منظور بازدید و عمومی سازی امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان در این شهر حضور یافتند گفت: همزمان با وقوع زلزله در شهر سی سخت به یاری کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی شتافت.

وی ابراز داشت: با توجه به ابلاغ و ماموریت فرمانده سپاه فتح به سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان مبنی بر ورود به بخش کشاورزی و کمک به کشاورزان، در روزهای ابتدایی زلزله با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه فتح اقدام به برآورد میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی چه در بخش های تولیدی و چه بخش های زیر ساختی کانال ها و جداول آبیاری شد.

غلامی در ادامه افزود: در اقدامی دیگر با توجه به فصل سم پاشی و روغن پاشی باغات با شناسایی کشاورزان مستحق و زیان دیده در حادثه زلزله، با همکاری کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیریت‌های کشاورزی شهرستان دنا و بویراحمد و همچنین همکاری ویژه انجمن تراکتورداران شهر سی سخت اقدام به سم پاشی رایگان باغات کشاورزان شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با همکاری تیپ مستقل ۴۸ فتح در ماموریتی جداگانه اقدام به بازگشایی معابر و راه‌های مواصلاتی باغات و طرح های کشاورزی در سطح شهر کرد گفت: سازمان بسیج جامعه کشاورزی این قول را خواهد داد که تا پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی در زمینه‌های آموزش، ترویج در خدمت مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشاورزی شهرستان بخش کشاورزی شهر سی سخت زلزله زده سم پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود