Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همه متخصصان و دلسوزان شهر وارد عرصه رقابت شوراها شوند و امیدواریم فضای انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری باشد چون هر چه فضا رقابتی‌تر باشد مشارکت بیشتر می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا حیدری روز دوشنبه در صد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند برنامه‌های خود را برای ۶ هکتار بافت فرسوده، تجاری موقتهای متوقف شده و دیگر موارد ارائه کنند و نسبت به اقدامات انجام شده دست به تخریب نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در طرح جنوب غرب مشهد زمینهای بزرگی به ایجاد فضای سبز اختصاص یافته است و شهرداری تا قبل از ابلاغ طرح تفصیلی اجازه صدور پروانه ندارد. همچنین با توجه به نزدیکی سال نو، پروژه های عمرانی به خصوص در ساخت پیاده روها باید سرعت بیشتری بگیرد و به خاطر مشکلاتی که در رفت و آمد شهروندان ایجاد می‌شود تا بعد از سال نو پروژه جدید شروع نشود. رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به طرح بافت تفصیلی اطراف حرم گفت: در محدوده اطراف حرم منابع، اموال و سرمایه‌ها تا زمانی که ماموریتها پایان نیافته نباید به جایی دیگر منتقل شود و در خصوص طرح تفصیلی اطراف حرم مواضع ما روشن است و ضعف و نقصها را گفته ایم. حیدری افزود: در دوره فعالیت این شورا ۸۰ طرح شاخص شهری به ارزش ۵۰۰ هزار میلیارد ریال آغاز شده است که تاکنون ۳۷۰ هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها تامین اعتبار شده است که این رقم تا پایان سال به ۴۰۰ هزار و تا پایان این دوره شوراها به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید. وی ادامه داد:انجام طرح‌های شهری نسبت به دیگر پروژه‌ها مثل ساخت مدرسه سخت‌تر است و وابسته به شرایط ترافیکی، نبود موانع و هماهنگی با دستگاههای مرتبط است چنانکه برای ساخت یک پارکینگ ۶ ماه منتظر جابجایی از جمله فیبر نوری، تاسیسات برق، آب، گاز و کانال جمع آوری آب بودیم و انجام همه اینها بر زمان و هزینه طرح تاثیر گذار است. رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مثال دیگر ساخت اردوگاه معتادان متجاهر در حسن آباد است که برای ساختش  ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده بود اما با توجه به نرخ تورم و دیگر موارد تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی مشهد محمدرضا حیدری انتخابات رقابت شورای اسلامی شهر مشهد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد