Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:45:02 GMT

حناچی: برج باغ های پایتخت به پارک تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۲۳۹۵

حناچی: برج باغ های پایتخت به پارک تبدیل شد

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه مراسم کاشت درخت صلح و دوستی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت ایجاد برج باغ، بسیاری از برج باغ هایی که در پهنه R یعنی محدوده مسکونی قرار داشتند و قابل ساخت و ساز بودند، به پارک تبدیل شد.

وی یادآورشد: در انجام این ماموریت بسیاری از نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل(ره) و شهرداری تهران همکاری و مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی اظهارداشت: در حقیقت این سیاست، به عنوان راهبرد جدید در شهرداری پایتخت دنبال می شود و دستورات لازم هم برای حفظ خاک، فضای سبز و باغات داده شده است.

شهردار تهران در خصوص تمهیدات شهرداری برای ادامه ساماندهی به تپه های عباس آباد گفت: تهدیداتی که پیش از این درباره تپه‌های عباس وجود داشت، به حداقل رسیده است.

وی اضافه کرد: با دستوری که رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۸ دادند و پیرو آن، طرحی که در شورای عالی معماری و شهرسازی و همینطور در کمیسیون ماده ۵ هم مصوب شد تکلیف اراضی عباس آباد مشخص است  و این فضا، فضای باز، فرهنگی و سبز است و چنین نیز خواهد ماند. 

در ادامه این مراسم، حناچی به همراه سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف حاضر در مراسم در بخشی از زمین های حاشیه دریاچه هنر در اراضی عباس آباد، درخت زیتون غرس کردند.

برچسب‌ها شورای شهر پیروز حناچی شهرداری تهران ایرنا روز درختکاری شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر پیروز حناچی شهرداری تهران شورای شهر پیروز حناچی شهرداری تهران ایرنا روز درختکاری شهر تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود