Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بشیر حاجی‌بیگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به پویشی که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان به راه افتاده است، اظهار داشت: معمولا در فصل زمستان به خصوص در اسفندماه میزان مراجعه مردم برای انتقال خون کم می‌شود. از طرفی در این ماه نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی به شدت افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا پویشی را به خاطر زنده نگه داشتن یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار کردیم.

وی افزود: زنده یاد مهرداد میناوند خودش در زمان حیات، یکی از سفیران فوتبالی سازمان انتقال خون بود. او همیشه مردم را به انتقال خون تشویق می کرد. ما به خاطر زنده نگه داشتن یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند پویشی را از ۸ اسفندماه (شماره زنده یاد علی انصاریان) تا ۲۵ اسفند ماه (شماره زنده یاز مهرداد میناوند) برگزار کردیم.

مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان انتقال خون کشور ادامه داد: خواهش من از ورزش دوستان به ویژه فوتبالی‌ها و فوتسالی‌ها این است که در این پویش شرکت کنند. همچنین پیشکسوتان هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند. از همه ورزشکاران می‌خواهیم به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و کمک به انتقال خون در صحنه حاضر شوند.

وی اضافه کرد: امیدوارم شرایط به نحوی باشد که هیچ مریضی روی تخت بیمارستان دغدغه تامین خون و فراورده نداشته باشد. مردم در سازمان انتقال خون ایثارگرانه حاضر می شوند، با اهداف انسان‌دوستانه خون اهدا می کنند و همیشه یار و یاور سازمان بودند اما این‌بار به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان این پویش انجام می‌شود.

حاجی‌بیگی تصریح کرد: از مردم به ویژه جوان‌ها می‌خواهیم که در صحنه حاضر شوند. سن شروع اهدای خون در کشور ۱۸ سال است. جوان‌ها در ۱۸ سالگی گواهینامه می گیرند و فارغ‌التحصیل می شوند. جوان ها بیایند و از این سن اهدای خون را هم آغاز کنند.

وی اضافه کرد: نیاز به خون و فرآورده یک نیاز روزانه است. برخی از فرآورده‌های خونی مانند پلاکت عمرشان سه روز است. مردم به صورت روزانه و مستمر  باید خون اهدا کنند. همه مردم از همه  اقشار می آیند و خون اهدا می کنند. در این پویش نیز فوتبالی‌ها حاضر شوند تا در این زمینه کمک صورت گیرد تا با ذخیره خونی خوبی به استقبال بهار برویم.

حاجی بیگی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: کریم باقری، سید مهدی رحمتی، مرحوم مهرداد میناوند، مهدی مهدوی کیا  از جمله افرادی بودند که در این زمینه در سال‌های اخیر مشارکت داشتند. ما برای پویش زنده یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان پیراهنی را آماده کردیم تا به یادگار باقی بماند. پیشنهاد می‌کنم تیم‌های مختلف از استان های هم این کار را انجام دهند.

وی اضافه کرد: زمانی که مهدی طارمی در پرسپولیس بود، ما برای گرفتن خون به اردوی پرسپولیس رفتیم اما برانکو به طارمی گفت به این دلیل که بازیکن اصلی است، از اهدای خون صرف نظر کند اما طارمی این کار را انجام داد و در همان بازی گل هم زد. پس از گل هم دستش را به نشانه اهدای خون نشان داد. اهدای خون نشاط معنوی می دهد. این کار دلی است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مهدی مهدوی کیا مهرداد میناوند سازمان انتقال خون حاجی بیگی سید مهدی رحمتی مهدی طارمی علی انصاریان کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مهدی مهدوی کیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مهدی مهدوی کیا مهرداد میناوند سازمان انتقال خون حاجی بیگی سید مهدی رحمتی مهدی طارمی علی انصاریان کریم باقری اخبار کنکور خاطر زنده نگه داشتن یاد سازمان انتقال خون مهرداد میناوند علی انصاریان اهدای خون حاجی بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد