Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌هاـ رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قانون، تضمین کننده سلامت انتخابات است گفت: در حال حاضر پیش بینی یک هزار و ۸۳ شعبه اخذ رأی در استان را داریم. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از  بیرجند‌، ناصر خوش‌خبر ظهر امروز در نشست‌خبری اظهار داشت: از امروز به طور رسمی با دستور وزیر کشور فرایند انتخابات در کشور کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به فرایند پیش‌بینی شده امید است با اطلاع رسانی‌های لازم نسبت به آگاهی به مردم و داوطلبان که خود را در معرض آزمایش و رقابت در انتخابات قرار می‌دهند، بتوانیم انتخابات پر شوری را رقم بزنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از امروز رسماً انتخابات آغاز می‌شود و همه فرمانداران و بخشداران آمادگی لازم را دارند و بسترهای لازم فراهم شده است گفت: از فردا شکل گیری هیئت‌های اجرایی را داریم و از 20 اسفندماه به مدت هفت روز ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراهای شهر فراهم می‌شود.

کدخدایی: از ایده های خلاقانه برای برگزاری انتخابات 1400 استفاده می‌شوداستاندار اردبیل: یک میلیون و 22 هزار رأی اولی در انتخابات 1400 داریمیادداشت| انتخابات و مشارکت مردم

خوش‌خبر با بیان اینکه در این دوره از انتخابات به روش‌های مختلف داوطلبان می‌توانند ثبت نام کنند افزود: با توجه به کرونا شرایط متفاوت است اما با برنامه‌ریزی‌های لازم شرایط به گونه‌ای فراهم شده که در شرایط کرونایی داوطلبان بتوانند در کمال آرامش ثبت‌نام کنند که یکی از روش‌ها روش موبایلی است که فرد از طریق اپلیکیشن مراحل ثبت نام را انجام داده و برای دریاف کد رهگیری به فرمانداری می‌روند مراحل دیگر از طریق استفاده از کامپیوتر و روش دیگر از طریق دفاتر پیشخوان است.

وی با بیان اینکه روش دیگر ثبت نام داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی از طریق مراجعه به فرمانداری‌ها است که از ساعت 8 صبح تا 6 عصر از 20 اسفند تا هفت روز مهلت ثبت نام است که باید مدارک لازم را به همراه عکس داشته باشند گفت: در فرایند 103 روزه یعنی تا 28 خرداد که انتخابات را داریم فرمانداران و بخشداران مسئولیت مستقیم دارند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی مردمانی ولایتمدار هستند آنها در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و در همه انتخابات بالاترین مشارکت را دارند.

وی گفت: انتخابات 1400 دو وجه مشخص تعیین کننده دارد که باید به آن اهمیت بدهیم یکی در وجه انتخاب قدرت است تا انتخاباتی برگزار شود که فرد با آرای بالایی انتخاب شود و وجه با اهمیت دیگر این است که در گام دوم انقلاب هستیم و علاوه بر آن با توجه به فضای سیاسی خاص کشور، تحریم‌ها و شرایط اقتصادی که وجود دارد در انتخابات تاثیرگذار است و لازم است به این موضوع توجه شود و شرایطی فراهم شود تا مردم اقبال بیشتری برای حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جوبی گفت: تاکنون کمیته پشتیبانی، دبیر ستاد و ساز و کارهای لازم فراهم شده و در مقوله آموزش برنامه‌های خوبی برگزار شده است. قانون تضمین کننده سلامت انتخابات است و در حال حاضر در مرحله اول پیش بینی یک هزار و 83 شعبه را داریم.

وی با اعلام اینکه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات جزو اصل‌های مهم است افزود: همه تلاش‌ها بر آن شده تا فضای امنی در بحث انتخابات رقم خورد.

خوش خبر تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان در شوراهای شهر از 20 اسفندماه و ثبت‌نام داوطلبان در شوراهای روستاها از 16 فروردین و داوطلبان ریاست جمهوری از 27 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که طبق قانون سن رأی داوطلبان شوراهای شهر حداقل 25 سال است.

انتهای پیام/254/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ثبت نام داوطلبان خراسان جنوبی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای