Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کانون‌های مساجد استان گلستان با یک‌هزار و ۴۵۲ اثر و فعالیت رتبه سوم را در سطح کشور به دست آوردند.

وی از به‌روزرسانی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد خبر داد و تصریح کرد: استان گلستان در زمینه آموزش کتابداران با ۲۳۳ آموزش در کنار مساجد توانست رتبه دوم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» گفت: استان با ۳ هزار و ۷۶۸ فعالیت شنبه‌های کتاب رتبه دوم را به دست آورد.

بیکی افزود: در زمینه آشنایی با کارآفرینی توانستیم با یک‌هزار و ۵۷۹ اثر رتبه سوم را در سطح کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت فعالیت کانون‌های مساجد استان نسبت به سال گذشته روند رو به رشد داشته است، ابراز کرد: رتبه هفتم کشور را گلستان در این زمینه کسب کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مجموعه فعالیت‌هایی که کانون‌های مساجد استان از ابتدای امسال تا ۲۲ بهمن انجام دادند با شعار «رسیدن به ایران قوی» که اقتباس از فرمایشات مقام معظم رهبری است انجام دادند تا خروجی کانون‌های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر به ایران قوی منتهی شود.

بیکی با اشاره به اینکه تنها برند و رویداد سینمای مسجد در استان گلستان کلید خورد، ابراز کرد: امسال چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» را داشتیم که آثار خوبی ارسال شد و بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ اثر برای شرکت در این جشنواره داوری می‌شود، اختتامیه جشنواره بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گفته وی بیش از ۶۰ کانون فرهنگی و هنری گزارش‌های خود را به صورت مستمر در زمینه کمک‌های مومنانه ارائه کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه چارمین مرحله توزیع گوشت و اقلام معیشتی یکی از برنامه‌های شاخص است، افزود: کانون‌های مساجد استان حدود یک‌هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت در هر مرحله در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ بسته در اختیار نیازمندان جامعه قرار دادند.

بیکی اضافه کرد: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در اختیار نیازمندان قرار گرفت اجرای این طرح تا قبل از ماه رمضان ادامه دارد.

وی در خصوص سرانه اعتباری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان گفت: تا قبل از طراحی سامانه بچه‌های مسجد، براساس فعالیت هر کانون ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان حتی یک میلیون تومان در اختیار کانون‌های مساجد قرار می‌گرفت از سال گذشته براساس رتبه و فعالیت کانون‌ها به آنها امتیاز می‌دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اینکه عمده کانون‌ها تجهیز شدند، افزود: در حوزه تجهیز به دلیل کمبود اعتبارات دولت حدود سه سال است که نتوانستیم تجهیزاتی به کانون‌های مساجد بدهیم.  

بیکی شمار کتاب‌های موجود در کانون‌های مساجد استان گلستان را ۲۹۳ هزار و ۵۶۴ جلد عنوان کرد و گفت: سال ۱۳۸۴ تعداد ۴۲ هزار و ۶۰۰ جلد کتاب در کانون‌های مساجد استان وجود داشت و این رقم اکنون به ۲۹۳ هزار و ۵۶۴ جلد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ اسفندماه جاری از ۳۷ فعال مسجد تقدیر می‌شود، افزود: از فعالان سامانه بچه‌های مسجد که کانون‌های آنها برتر شد قدردانی می‌شود این مراسم در مسجدالاقصی گرگان با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: رتبه سوم آموزش خبرنگاری کارآفرینی کانون های مساجد کانون های مساجد استان استان گلستان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از مهمترین خواص گل سرخ، آرام بخشی، ایجاد فرح و جلوگیری از افسردگی است. تسکین اعصاب، رفع پرخاشگری و درمان بی خوابی هم از دیگر فواید این گیاه است.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند