Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:42:00 GMT

تداوم وضعیت نابسامان تیم فوتبال شهید قندی یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۲۶۴۱

تداوم وضعیت نابسامان تیم فوتبال شهید قندی یزد

جناب حسن‌زاده( سرمربی تیم )، با احترام به ۶۰ بازی ملی شما و حضور در آبی‌های پایتخت، این اولین حضور شما به‌ عنوان سرمربی تیم بزرگسالان مطرح است و از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای به فکر تیمی که با آن قرارداد دارید و متعهد شدید باشید، نتایج ضعیف جزو عملکرد شماست.

استقلال کادرش را شناخته و اینکه برخی با چه دلایلی از احتمال پیوستن شما به استقلال، بازار گرمی می‌کنند و شما هم می‌پسندید را نمی‌دانیم، ولی این درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حسن‌زاده از صفحه شخصی شما هم می‌شود به مشغله ذهنی و دغدغه شما پی‌برد که چقدر تیم برایتان مهم است.

از سه بازی، ۲ شکست، یک تساوی، پذیرش ۲ گل زود هنگام دقیقه سه و پنج از شاگردان شما که خود از بهترین مدافعان زمان خود بوده‌اید دور از ذهن است.

هوادار یزدی انتظار اولین پیروزی مقابل تیم قعر جدولی شهرداری بم داشت که متاسفانه حاصل نشد ، امید که در آینده به همت مجموعه تیم، شما، کادرفنی و بازیکنان نتایج آبرومندانه‌ای حاصل شود.

تیم شهید قندی یزد در چارچوب هفته دوازهم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور عصر دیروز (یکشنبه ) با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در مقابل شهرداری بم متوقف شد.

این مسابقه بدون حضور تماشاگران و با رعایت نکات بهداشتی در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و  گل تیم شهید قندی در دقیقه ۱۳ از سوی سید جواد شفیعی‌پور و گل تیم شهرداری بم در دقیقه ۱۰ از سوی  فرهاد درویش‌زاده به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهید قندی یزد با این نتیجه ضعیف خانگی و کسب ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم و تیم شهرداری بم با کسب چهار امتیاز در قعر جدول  رده بندی  گروه دوم ۱۴ تیمی لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ،  امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها  با حضور ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

* تهیه‌کننده و گزارشگر رادیو و فعال ورزشی

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان رضا حسن زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان رضا حسن زاده اخبار کنکور شهرداری بم شهید قندی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه رباط کریم با شاخص ۱۴۴ و قرچک با شاخص ۱۰۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۹۶، باغستان شهریار با شاخص ۶۸، پارک رازی با شاخص ۵۷، پاسداران با شاخص ۹۱، پاکدشت با شاخص ۹۴، پردیس با شاخص ۵۸، پونک با شاخص ۶۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۹، پیشوا با شاخص ۷۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۷، چشمه با شاخص ۵۳، دانشگاه تهران با شاخص ۶، دماوند با شاخص ۶۷، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۱، سلامت با شاخص ۹۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۷، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۵، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۵۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶، شهریار با شاخص ۵۷، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۵، ملارد با شاخص ۶۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۷، ورامین با شاخص ۷۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۳۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۶، ژئوفیزیک با شاخص ۴۷، سرخه حصار با شاخص ۲۹، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۹، علم و صنعت با شاخص ۳۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۴، لواسانات با شاخص ۲۶، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750692

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام