Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:44:17 GMT

ماجدی: اعضای پیشین هیات رییسه قول مساعدت دادند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۲۶۵۹

ماجدی: اعضای پیشین هیات رییسه قول مساعدت دادند

به گزارش ایرنا، «میرشاد ماجدی» پس از برگزاری نخستین نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تعیین دبیرکل جدید اظهار داشت: متاسفانه دیروز (یکشنبه) خبر استعفای مهدی محمدنبی منتشر شد و همه ما شوکه شدیم. وی علاقه‌مند بود استعفا دهد و باید از زحماتی که در بحث اساسنامه و برگزاری انتخابات کشیده بود، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد دستاورد این نشست عنوان کرد: یکی از مهمترین اتفاقات، بدرقه اعضای هیات رییسه قدیم توسط اعضای جدید بود و آنها قول دادند که همچنان کنار ما بوده و کمک حال فوتبال باشند.

ماجدی در خصوص اینکه کمیته‌ها تعیین تکلیف شدند یا خیر؟ گفت: در مورد کمیته‌ها هیچ صحبتی صورت نگرفت و در حال حاضر فقط عضو هیات رییسه هستیم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، یکشنبه هفته گذشته در سالن اجلاس سران و با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده سازمان بازرسی و اعضای مجمع برگزار و در این انتخابات شهاب‌الدین عزیزی‌خادم برای چهار سال به‌ عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

برچسب‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی کنفدراسیون فوتبال آسیا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد