Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ کره بندی رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ این کلانشهر امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

او با بیان اینکه با توجه به سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا از طرف سازمان اورژانس کشور، اولویت تزریق واکسن در مرحله اول برای پرسنلی که مستقیما با آمبولانس مخصوص بیماران کرونایی مشغول ارائه خدمات هستند انجام می‌شود، افزود: در نوبت‌های بعدی نیز ۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی اولویت بندی شده و واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته‌های گذشته، عملیات تزریق واکسن کرونا برای پرسنل بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بخش‌های کرونایی، جانبازان بالای ۵۰ درصد و دچار مشکلات ریوی و کارکنان بخش‌های عادی و عفونی بیمارستان‌های استان خوزستان و کادر بهداشت و درمان انجام شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، گروه‌های در معرض خطر شامل؛ افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سالمندان واکسینه خواهند شد.

درحال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، به همین دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و همچنین تشدید نظارت بر اصناف و بازار بیش از پیش شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: تصادف پراید و کامیون در قطب صنعتی شهرکرد باعث جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

شمسی پور اضافه کرد: به علت شدت جراحات وارده یک نفر در دم جان باخت و سه مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی از سوی کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند