Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تصمیمات اتخاذ شده مشخص شد که دو تیم فینالیست لیگ برتر والیبال در چه زمانی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه و تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر والیبال ایران با حضور مدیران و سرپرستان تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد. این جلسه که در فدراسیون والیبال برگزار شده بود با شرکت مسئول کمیته برگزاری مسابقات و رویداد ها و با حضور داورزنی همراه بوده تا در خصوص نحوه برگزاری دیدار نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام باشگاه شهرداری ارومیه در جلسه ای که در درفتر رئیس فدراسیون برگزار شد دیدار نخست بین دو تیم فینالیست جمعه  ۲۲ اسفند خواهد بود. دیدار دوم  یک شنبه ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد و  درصورت نیاز دیدار سوم در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند پیگیری می شود.

لازم به ذکر است که معین شد تمامی سه رقابت در ساعت ۱۶ برگزار گردد. 

بیش از این شنیده می شد که که قرار است نحوه برگزاری فینال تغییراتی داشته باشد که با تصمیم اتخاذ شده فینال لیگ برتر والیبال مانند سال های  قبل برگزار خواهد شد.

دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و باید در فینال برای کسب قهرمانی رو به روی یک دیگر قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی