Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مشکلاتی که کنون فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی خود را وصول کنند

محمود اسلامیان در مراسم تودیع اعضای جدید هیات رییسه فدراسیون گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، محمود اسلامیان پس از برگزاری مراسم تودیع و مراسم اعضای جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:

در جلسه از همان ابتدا جنبه‌های اخلاقی رعایت  و از هیات رییسه قبلی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت ارزشمندی بود. امیدوارم هیئت رئیسه جدید موفق باشد.

اسلامیان در مورد تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

تمام دوستان جدید، قبلاً در فوتبال بودند و اینطور نیست که یک تیم برود و یک تیم دیگر بیاید. همه این افراد در فوتبال بودند و امیدواریم بهتر از گذشته کار شود.

عضو سابق هییت رییسه فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت:

طبق چیزی که فیفا گزارش کرده، فدراسیون به خاطر تحریم‌ ها نتوانسته پول او را بدهد. اگر صدا و سیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا 150 میلیون دلار بود، را می ‌داد این مشکلات نبود. مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس دارند عمدتاً به خاطر همین موضوع است که نمی ‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند.

«آیا اهمالی در قرارداد ویلموتس نبود؟» اسلامیان در واکنش به این پرسش گفت:

هیچ اهمالی نبود و در نامه فیفا هم چنین چیزی نیست.

اخبار داغ 

پرسپولیس | 6 بازیکن رفتند، 11 بازیکن آمدند / با جذب فرشاد فرجی نقل و انتقالات سرخ ها بسته می شود پرونده سوشا مکانی به استیناف می رود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم عشق به فوتبال، خریدهای هوشمندانه و پرس سنگین؛ چطور استیون جرارد با رنجرز قهرمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی