Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد حقانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از انتخاب ۱۲ ایده برتر توسط داوران و راهیابی به مرحله نهایی مسابقات دام تاپ ۲ خبر داد.

او اضافه کرد: پس از داوری ۶۰ ایده ارسال شده به دبیرخانه مسابقات با پایان یافتن مهلت ارسال و داوری مقدماتی، ۱۲ ایده برای ارائه و داوری نهایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقانی افزود: دومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرکرد، شهر قدس و کازرون و با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه شهرکرد، گروه جهادی فانوس، اداره کل دامپزشکی استان و سازمان نظام دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری ۲۰ اسفند به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۴۰ ایده به دومین مسابقه ملی دامپزشکی دام تاپ ۲

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه کرد: این ایده‌ها در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکار‌های موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمندسازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه ارسال شدند.

حقانی عنوان کرد: دومین مسابقه ملی دامپزشکی به‌دلیل محدودیت‌ها و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ اسفند به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام برگزار و برترین‌های این دوره با رأی داوران و تماشاگران معرفی می‌شوند.

او یادآور شد: بیمارستان دامپزشکی آرین، شرکت رادین صنعت رایان، شرکت کیمیاگران تغذیه، شرکت به مالت، شتاب‌دهنده جهت و جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری اسپانسر‌های این رویداد خواهند بود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دومین مسابقه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود