Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:26:54 GMT

ظلسم فیلم‌های اکران نوروز باز هم نشکست!

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۳۲۵۵

ظلسم فیلم‌های اکران نوروز باز هم نشکست!

با وجود اعلام قبلی برای تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروز در جلسه ۱۸ اسفند شورای صنفی نمایش، تصمیم‌گیری درباره این موضوع به هفته آینده موکول شده است.

مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبات جلسه دوشنبه، ۱۸ اسفند این شورا که در ادامه جلسه روز گذشته برگزار شد، به ایسنا گفت: قرار بود امروز فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شوند ولی تعدادی تهیه کننده و پخش کننده از شورا مهلت خواستند تا برای پروانه نمایش فیلم‌های خود اقدام کنند و به همین دلیل شورا یک هفته دیگر به فیلم‌ها مهلت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما هفته آینده مصوبات شورا را اعلام می‌کنیم و در نظر داریم که به جز سه فیلم، یک فیلم کودک هم در نوروز اکران کنیم و این یکی از مسائلی بود که در جلسه امروز مطرح و درباره آن بحث شد.

شایسته همچنین درباره آیین نامه شورای صنفی نمایش و قیمت جدید بلیت سینما گفت: این آیین نامه به امضای نمایندگان تهیه‌کننده، پخش‌کننده، سینمادار و کارگردان شورا رسید و پس از تایید و امضای نهایی توسط رئیس سازمان سینمایی منتشر خواهد شد. درباره قیمت بلیت هم پیشنهادهایی را برای آقای انتظامی ارسال کرده‌ایم که در صورت تایید اعلام خواهد شد.

روز گذشته از فیلم‌های«خورشید» و «خون شد» به عنوان فیلم‌هایی که برای اکران نوروز در شورا مورد موافقت بوده‌اند، یاد شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اکران نوروزی اکران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، فیلم «مدیر مدرسه» به کارگردان میکاییل دیانی از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

برخی از عوامل این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای عبارتند از تهیه کننده: سید محمدهادی آقاجانی، نویسنده: محمد منصوبی، مدیر فیلمبرداری: پویان آقابابایی، تدوین: فواد تقی‌زاده، آهنگساز: غزل مهدی راکی، مدیر صدابرداری: احمد صابری.

بازیگران فیلم «مدیر مدرسه» فاطمه نیشابوری، ماریا مشهور، شوکا دولتشاهی، محمد موحدنیا، تیما تقی‌زاده هستند.

در خلاصه داستان فیلم که سال ۱۴۰۲ ساخته شده، آمده است: سه تن از دانش آموزان دبیرستانی دخترانه، برای برگزاری تظاهرات خیابانی فراخوان داده‌اند …

بخش «سینمای دیگر» با هدف نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و هنری از سینمای ایران در فیلم‌نت راه‌اندازی شده است.

کد خبر 6093819

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!