Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هلندی باشگاه لیورپول در مورد آینده خود در آنفیلد و نتایج ضعیف اخیر قرمزها صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، جورجینیو واینالدوم این روزها در ماه های آخر قراردادش با باشگاه لیورپول قرار دارد و با وجود خبرهای فراوان در مورد مذاکره سران باشگاه با این بازیکن، هنوز خبری از تمدید قرارداد او نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک هلندی در جریان شکست دیشب تیمش که ششمین باخت پیاپی لیورپول در آنفیلد و مقابل فولام بود، در ترکیب فیکس تیم حضور داشت و حال در مورد آینده خودش در باشگاه و نتایج بد لیورپول در روزهای اخیر صحبت کرده است. واینالدوم در این باره گفت:

اگر هوادار لیورپول هستید، باید از بازیکنان حمایت کنید و این شامل شرایط خاص من در باشگاه هم می شود. همه دوست دارند بشنوند چه اتفاقی قرار است بیافتد اما از سوی دیگر وقتی حرفی برای گفتن ندارم و خبر تازه ای نیست، چه چیزی باید بگویم. امیدوارم هواداران این موضوع را درک کنند و تا زمانی که اتفاقی بین من و باشگاه بیافتد صبور باقی بمانند.
مهمترین نکته در حال حاضر این است که مشکل بازیمان را حل کنیم و به روند نتیجه گیری برگردیم. صحبت در مورد شرایط تک تک بازیکنان به خصوص من و قراردادم فایده ای ندارد. به نظرم باید روی مسائلی مهمتر از شرایط تمدید قرارداد من تمرکز کنیم. اگر خبری باشد قطعا اعلام می کنیم!

 از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی واینالدوم در صورت عدم تمدید قرارداد با لیورپول نام برده می شود. شنیده ها حاکی از این است که رونالد کومان علاقه زیادی به هافبک هلندی دارد و در صورتی که واینالدوم قراردادش را با لیورپول تمدید نکند، سران بارسا می توانند این بازیکن را به طور رایگان جذب کنند.

واینالدوم از سال 2016 در لیورپول توپ می زند و توانسته است در 224 بازی برای این تیم 22 گل بزند.

اخبار داغ 

پرسپولیس | 6 بازیکن رفتند، 11 بازیکن آمدند / با جذب فرشاد فرجی نقل و انتقالات سرخ ها بسته می شود پرونده سوشا مکانی به استیناف می رود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم عشق به فوتبال، خریدهای هوشمندانه و پرس سنگین؛ چطور استیون جرارد با رنجرز قهرمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!