Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:52:28 GMT

جانبازان قطع پا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۳۷۴۰

جانبازان قطع پا تجلیل شدند

به گزارش «ایثار»، سعید اوحدی در این مراسم که جمعی از جانبازان قطع پا به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، گفت: شما عزیزان باید برای ما دعا کنید تا ما قدرشناس شما باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خاطره‌ای از سید آزادگان حجت الاسلام علی‌اکبر ابوترابی فرد افزود: ایمان دارم در حال حاضر که در  این سالن در کنار شما جانبازان گرانقدر قطع پا هستم، اینجا نیز قطعه‌ای از بهشت روی زمین است و دعا کنید که قدرشناس این نعمت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به جانبازان معزز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند که بهترین لحظات برای ایشان در کنار شما جانبازان عزیز و گرانقدر است.
معاون رییس جمهوری همچنین از خانواده دو جانباز شهید «علی احمدی ناطور» و «حسن تنهایی» قدردانی کرد.

قطع عضو از نزدیک به لگن یا خود لگن با عنوان «کانادین» شناخته می‌شود.

برچسب‌ها جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره