Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@08:29:32 GMT

رضایت یک پرسپولیسی سابق جلب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۳۸۵۲

رضایت یک پرسپولیسی سابق جلب شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرشاد احمدزاده ستاره پیشین سرخپوشان، ظهر امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) با حضور در دفتر باشگاه، با جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم‌ شکوری معاون اجرایی پرسپولیس جلسه‌ای را پشت سر گذاشت.

دلیل حضور احمدزاده در دفتر باشگاه، مذاکره برای دریافت مطالباتش بود. در پایان جلسه، شماره 10 سابق پرسپولیسی‌ها با مدیران باشگاه به توافق رسید تا برای دریافت مطالباتش فرصت بیشتری در اختیار سمیعی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق و تفاهم با احمدزاده در مسیر حل پرونده‌های مالی، یکی دیگر از گام‌های مدیریت پرسپولیس بود که محقق شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!