Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسیر دسترسی به این پیست با همکاری اداره راهداری بازگشایی و هم اینک تردد خودروها را شاهد هستیم. محور گنجنامه-پیست اسکی هرساله در فصل زمستان به دلیل صعب العبور بودن و داشتن شیب زیاد و برف سنگین مسدود می‌شود.

پیست اسکی تاریک دره با یک هزار و ۶۰۰ متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیست در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر همدان واقع شده است. با توجه به اینکه احتمال ریزش برف به صورت بهمن و ریز سنگ از کوه‌های این مسیر وجود دارد به مردم توصیه می‌شود حتی الامکان از این مسیر تردد نکنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیست اسکی تاریک دره همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی