Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:46:30 GMT

با خیال تخت نخوابید!

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۰۴۷

با خیال تخت نخوابید!

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن یک خواب راحت قطعا یکی از لذت بخش ترین انتخاب هایی است که پس از یک روز طولانی و پر مشغله می توانید داشته باشید، اما در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که بهتر است قبل از فرو رفتن به یک خواب راحت مواردی را که ممکن است در طول خواب بر روی سلامتی شما تاثیر بگذارند، حتما چک کنید! در غیر این صورت ممکن است سلامت خود را در طی زمان به خطر بیاندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در دانشگاه نیویورک صورت گرفته، یک بالشت از جنس پر یا الیاف مصنوعی که بین ۱.۵ تا ۲۰ سال از عمر آن می‌گذرد، محلی مناسب برای رشد ۴ تا ۱۷ نوع قارچ مختلف است.

علاوه بر قارچ‌ها و باکتری‌هایی که در اثر تعریق، تجمع سلول‌های مرده پوست و همچنین مخاط سیستم گوارشی و تناسلی شخص در رختخواب او وجود دارند، انواع دیگری از میکروب های محیط به همراه گرده‌ها، خاک، گردوغبار و ... نیز در بافت پارچه‌ رختخواب نفوذ می‌کنند.

بر اساس این تحقیقات، طی مدت یک هفته تجمع این میکروب‌ها و قارچ ها، رختخواب را به محیطی آلوده تبدیل می‌کنند.

این بستر آلوده به دلیل نزدیکی میکروب‌ها به سیستم تنفسی موجب تحریک این سیستم و عطسه و آبریزش بینی می‌شود.

حتی ممکن است با وجود عدم ابتلا به آلرژی، واکنشی مشابه واکنش‌های آلرژیک در شخص بروز کند.

از جمله عوامل بیماری زایی که ممکن است در رختخواب شما وجود داشته باشند می توان به قارچ ها، ویروس ها و مایت ها اشاره کرد.

تصور تمامی این عوامل بیماری زا در رختخواب شما قطعا بسیار ناخوشایند است بنابراین اگر مدت طولانی است که ملحفه و روبالشی های خود را نشسته اید بهتر است فعلا با خیال تخت نخوابید!

داشتن یک برنامه ی منظم برای شست و شوی ملحفه ها و روبالشتی از مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

نکته ی مهم تر اینکه در هنگام سفر و اقامت در هتل ها حتما از بهداشتی و تمیز بودن ملحفه ها اطمینان حاصل کنید، پیشنهاد می کنیم چه در یک هتل درجه یک اقامت دارید و چه در یک مسافرخانه حتما تعدادی ملحفه برای تمامی اعضای خانواده همراه داشته باشید.

چنانچه حمل کردن تعداد زیادی ملحفه در حین سفر برای شما دشوار است می توانید از ملحفه و روبالشی های یک بار مصرف استفاده کنید که بسیار کم جا و سبک هستند.

ملحفه و روبالشتی یک بار مصرف پرسان به دلیل استفاده از مواد مرغوب و درجه یک، ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد و قابلیت چندین بار شست و شو را نیز دارد.

شرکت نرمدیس کالا اولین تولید کننده دستمال بدون پرز  در ایران، از سال 13۸۴ با قرار دادن محصولات مسافرتی و یکبار مصرف نظیر ست ملحفه و روبالشی، روکش یکبار مصرف توالت فرنگی و حوله مسافرتی در سبد خانواده درصدد پیشگیری از انتقال باکتری و بیماری ها برآمده و گامی نوین در صنعت بهداشت و گردشگری کشور برداشته است.

شما می توانید ملحفه و روبالشی را به صورت اینترنتی با تخفیف ویژه و یا از فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور تهیه فرمایید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار الیاف مصنوعی ملحفه و روبالشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!