Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:45:48 GMT

بیش از ۲۱۰۰بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۲۴۹

بیش از ۲۱۰۰بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود

رضا نوروزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف استان قزوین گفت: در ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۲هزار و ۱۰۰بسته معیشتی و بن کارت‌ به نیازمندان در سراسر استان اهدا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به فعالیت‌های اوقاف اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، بحث اجرای امینانه نیات واقفین است این مسئله در طی سال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات خیرخواهانه در برخی از مواقع به صورت بسیار گسترده‌تر در راستای اجرای نیت‌های واقفین و دستگیری از نیازمندان به منصه ظهور گذاشته می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: یکی از طرح‌های اداره اوقاف و امور خیریه بحث دست‌های مهربانی است که همه ساله در ایام سال تحویل و عید نوروز برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

اجرای ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه با عنوان تبرکات مهدوی   وی عنوان کرد: امسال با توجه به تقارن اعیاد ماه شعبان و به ویژه مناسبت نیمه شعبان و ایام ولادت امام زمان(عج) ششمین مرحله از رزمایش کمک‌‌های مومنانه در سال جاری تحت عنوان "تبرکات مهدوی" برگزار می‌شود.   نوروزی بیان کرد: در واقع این اقدام همان طرح دست‌های مهربانی است که سال‌های قبل هم اجرا می‌شد اما امسال به یمن میلاد مبارک حضرت ولیعصر(عج) تحت عنوان تبرکات مهدوی اجرا می‌شود.   وی در پایان گفت: در ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۲هزار و ۱۰۰بسته معیشتی و بن‌کارت‌ از محل بخشی از موقوفات غیرمتصرفی به نیازمندان در سراسر استان اهدا می‌شود.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ششمین مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد