Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "قدرت الله ولدی" روز دوشنبه در آیین آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: بی‌تردید انتخابات ۱۴۰۰ را نیز همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و حماسی مردم به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار خواهد شو.

وی با تاکید بر اینکه از هم اکنون این شهرستان مهیای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است، مردم را به مشارکت حداکثری و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و افزود: در تمام انتخابات برگزار شده در کشور نشاندهنده مشارکت آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق های رای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده است، تاکید کرد:  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سال اینده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بار دیگر مردم با حضور پرشور خود در صحنه، توطئه دشمنان را نقش بر آب میکنند.

ولدی همچنین خواستار حضور پررنگ افراد توانمند و متخصص به عنوان نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و گفت: هر فردی که دارای توانمندی، تخصص و تعهد است و احساس مسئولیت می‌کند، برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ورود کند، چراکه هر اندازه تعداد و جمعیت داوطلبان بیشتر باشد، کیفیت انتخاب برای مردم نیز بهتر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها در شهرهای تابعه ملایر، افزود: انتخابات شوراها در ۱۶۳ روستای ملایر برگزار می شود.

ولدی اظهار داشت: پیرو دستور کتبی وزیر کشور مبنی بر آغاز عملیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ و اعلام وصول فرمانداری ویژه ملایر و بخشداری‌های تابعه، ستاد انتخابات این شهرستان از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خرداد سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر استانداری همدان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ همدان مشارکت انتخاباتی ملایر استانداری همدان اخبار کنکور شوراهای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. - اخبار ورزشی -

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: برای مشخص شدن زمان مجمع، باید قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنم انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد. تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

وی درباره جلسه با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: جلساتی را با تفتیان، صابری، پیرجهان و رسولی داشتم و با توجه به عدم حضور فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد، قرار است با آنها از طریق فضای مجازی تماس بگیرم و صحبت کنم. ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند، پیشنهادات خود را ارائه کردند و برنامه مسابقاتی که می‌توان برای حضور در آنها اقدام کرد، ارائه شد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: چند مشکل داریم؛ یکی از این مشکلات موضوع دریافت ویزای شینگن است که سخت شده است. زمان و مکان مسابقات و اردوها را دریافت و برنامه‌ها را تا 10 تیر ماه مصوب کردیم.

معتمدی تصریح کرد: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. قرار است در قالب یک کارگروه تخصصی با ورزشکاران قرارداد ببندیم و کارها را هرچه زودتر انجام دهیم.

وی درباره انتقاداتی که هر از چند گاهی از سوی حسین رسولی مطرح می‌شود و در پاسخ به این سؤال که آیا حقوق و پول این ورزشکار پرداخت شده است یا نه؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، پول مصوب ماهیانه این ورزشکار پرداخت شده است. کمیته ملی المپیک هم حمایت‌های خوبی داشته، ولی ما بدون این حمایت‌ها نیز باید کارمان را انجام دهیم. درخصوص رسولی نیز معتقدم که مدل انتقادش مورد پسند نیست. ورزشکاران باید ابتدا مسائل و مشکلات را به فدراسیون منتقل کنند و اگر به نتیجه نرسیدند، مصاحبه انجام دهند. ورزشکارانی مثل رسولی الگوی نفرات جوان و نوجوان و حتی مدال‌آوران هستند و انتظار می‌رود که بزرگی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی