Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شهرخودرو برای واگذاری این باشگاه مبلغی نقدی را درخواست کرده و این در حالی است که مجموع بدهی‌های حمیداوی چند برابر درخواست مالی او است.

به گزارش قدس آنلاین، طبق گفته‌های فتاحی،  مدیر کل  ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، قرار است تا پایان وقت امروز  نامه موافقت فرهاد حمیداوی برای انتقال باشگاه شهرخودرو از بخش خصوصی به بخش دولتی امضا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این بین به گوش می رسد مالک شهرخودرو که به دلیل بدهی‌های زیاد، سبب تخلیه  دفتر این باشگاه شده و سری به بازیکنان و کادر فنی فعلی تیمش هم نزده، درخواستی ۴۵ میلیاردی نقدی برای این واگذاری داشته است.
بدهی‌های حمیداوی نه تنها در بخش باشگاه‌داری، بلکه شامل  تجارت او یعنی صنعت خودرو نیز می‌شود. ظاهرا مالک شهرخودرو بدهی کلانی درخصوص خودروهای پیش فروشش دارد. این در حالی است که او بدهی‌هایی را نیز در باشگاه شهرخودرو از خود به جا گذاشته است که شامل قرارداد بازیکنان (حدود ۳۰ میلیارد)، بدهی‌های فصل گذشته تیم (حدود ۶ میلیارد) و پرونده یک بازیکن خارجی (حدود ۱۰ میلیارد است). این هزینه‌های حساب شده، فارغ از هزینه‌های رفت ‌و آمد و اسکان شهرخودرویی‌ها در طول بازی‌های این فصل است که مبلغ آن چیزی حدود ۳ یا ۴ میلیارد تومان می‌شود. بدهکاری مالک شهرخودرو از فضای فوتبال و مشکلات باشگاه مشهدی زمانی عیان‌تر می‌شود که این تیم حتی ۲۰ میلیون برای گرفتن جواب تست کرونای بازیکنانش را هم نداشت و مهدی رحمتی، سرمربی تیم مجبور شد با هزینه شخصی این کار را بکند. همچنین چند بازی هم این باشگاه را به ورزشگاه خانگی اش یعنی استادیوم امام رضا(ع) به دلیل بدهی به این ورزشگاه راه ندادند و باز هم پیگیری‌های رحمتی و مسئولین استانی سبب شد تا شهرخودرو بتواند از حریف لیگ برتری اش میزبانی کند. با این وجود، معلوم نیست مالک شهرخودرو چگونه برای واگذاری باشگاه درخواست میلیاردی از اداره کل وزارت ورزش و جوانان داشته است. البته به نظر می‌رسد واگذاری باشگاه بهترین راه برای مالکی است که به خاطر بدهی، مدت‌ها است در رسانه ها دیده نشده است. آخرین بار او به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال رفت تا به عنوان نماینده باشگاهش، رای‌هایی را داخل صندوق بیندازد. باید دید سرانجام این کشمکش مسئولان استانی خراسان و مالک بدهکار شهرخودرو چه خواهد شد و سرانجام این باشگاه مشهدی با موفقیت دوباره به بخش دولتی بازمی‌گردد یا خیر؟ انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی باشگاه شهر خودرو سعید فتاحی مالک شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

مدیر ستاد دیه استان تهران گفت: به مناسبت روز معلم، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی «معلم» با اهدای ۳۱ میلیون تومان در پرداخت بدهی سه نفر زندانی سهیم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، عباس کشانی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران مجتمع آموزشی «معلم» ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

وی افزود: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

کشانی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

وی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یاد شده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

لازم به ذکر ست، خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 748769

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی