Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:30:12 GMT

شهریار مغانلو پنالتی زن اول پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۴۴۱

شهریار مغانلو با تبحری که در زدن ضربات پنالتی دارد، بی تردید می تواند خودش را به عنوان پنالتی زن اول پرسپولیس معرفی کند

شهریار مغانلو نشان داده از مهارت زیادی برای پنالتی زدن برخوردار است.

به گزارش طرفداری، شهریار مغانلو بالاخره پرسپولیسی شد تا یحیی گل محمدی امیدوار باشد با قرار دادن مغانلو در پیشانی خط حمله، خط حمله پرسپولیس را زهردار تر کند و بعد از مدت‌ ها جان تازه ‌ای به ترکیب قرمزپوشان ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو که فصل قبل در پیکان با 13 گل بعد از دیاباته 15 گله عنوان دوم جدول گلزنان لیگ نوزدهم را از آن خود کرد، بیشتر گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مغانلو 6 گل از سیزده گلی که فصل قبل با پیراهن پیکان زد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ضمن اینکه مغانلو در تیم های دیگر نیز پنالتی زن اول تیمش بوده و حالا به نظر می رسد با حضور در پرسپولیس نیز بتواند خیال یحیی و هواداران پرسپولیس را بابت حضور یک پنالتی زن شش دانگ راحت کند.

گفتنی است بعد از جدایی بشار رسن، پنالتی های پرسپولیس را سیامک نعمتی می زند و حالا باید دید با حضور شهریار مغانلو، پنالتی های پرسپولیس را او می زند یا سیامک نعمتی.

اخبار داغ 

پرسپولیس | 6 بازیکن رفتند، 11 بازیکن آمدند / با جذب فرشاد فرجی نقل و انتقالات سرخ ها بسته می شود پرونده سوشا مکانی به استیناف می رود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم عشق به فوتبال، خریدهای هوشمندانه و پرس سنگین؛ چطور استیون جرارد با رنجرز قهرمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو پنالتی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند