Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:37:05 GMT

جانشین ترامپ در انتخابات 2024: دخترش یا عروسش؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۵۲۵

جانشین ترامپ در انتخابات 2024: دخترش یا عروسش؟

 

به گزارش جماران به نقل از اینترنشنال بیزنس تایمز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق هفته گذشته در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران در مورد احتمال تلاش به ورود مجدد به کاخ سفید در سال 2024 اشاره کرد، صحبت هایی مبنی بر اینکه «ایوانکا» دختر بزرگ وی یا یکی دیگر از اعضای خانواده می تواند به عنوان جانشین و زوج انتخاباتی وی خدمت کند، وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اد کیلگور» از مجله نیویورک خاطرنشان کرد: این ایده به چهل و پنجمین رئیس جمهور وقت فرصت می دهد تا از بین جونیور، ایوانکا و سیاستمدار تازه کار «لارا» عروسش یکی را انتخاب کند، و این باعث می شود که مایک پنس به استقلال خود از ترامپ فکر کند.»

طرفداری دونالد ترامپ از ایوانکا چندین سال است که علنی شده. «ریک گیتس» معاون پیشین مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ در کتاب خود، «بازی شرور» نوشت که چهل و پنجمین رئیس جمهور، ایوانکا ترامپ را به عنوان زوج انتخاباتی خود در سال 2016 می خواست. در اکتبر 2018، دونالد ترامپ علناً اظهار داشت که ایوانکا ترامپ یک سفیر «باورنکردنی» آمریکا در سازمان ملل متحد خواهد شد.

پیشتر رئیس ‌جمهور سابق آمریکا در یک تجمع انتخاباتی برای سال 2020 «کامالا هریس» کاندیدای معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا را برای این سمت نالایق توصیف کرده و گفته بود «ایوانکا ترامپ» شایستگی بیشتری نسبت به هریس به‌ عنوان اولین رئیس ‌جمهور زن آمریکا دارد.

ترامپ در شهر «لاندندری» در ایالت نیوهمپشایر در جمع هوادارانش، کارزار انتخاباتی شکست‌ خورده 2020 کامالا هریس را به سخره گرفته و گفته بود: می ‌دانید، من می خواهم اولین رئیس‌جمهور زن را هم ببینم ولی نمی ‌خواهم یک زن رئیس‌جمهور را ببینم که به شیوه او به این سمت می‌ رسد؛ او لایق نیست. همه آنها می ‌گویند «ما ایوانکا را می ‌خواهیم»، شما تقصیری ندارید.

هر تصمیمی در خصوص همراهی ایوانکا ترامپ یا یکی دیگر از اعضای خانواده، مایک پنس را که در ماه ژانویه درخواست رئیس جمهور برای رد آرای کالج الکترال از ایالت های خاص برای پیروزی در دوره دوم را رد کرد ، کنار می گذارد.

دونالد ترامپ همزمان با دامن زدن به شورش کنگره در 6 ژانویه، با انتشار توئیتی از معاون سابق خود به شدت انتقاد کرد و نوشت که وی «جرات انجام کاری را که باید برای محافظت از کشور و قانون اساسی ما انجام می شد، نداشت.»

دونالد ترامپ هنوز اعلام نکرده است که آیا دوباره برای ریاست جمهوری کاندید خواهد شد یا خیر، اما نزدیکان وی به بلومبرگ گفتند که پنس به عنوان جانشین برای وی در سال 2024 در نظر گرفته نمی شود.

بلومبرگ گزارش داد: «به طور خصوصی، وی در مورد گزینه های جایگزین پنس بحث کرده است زیرا او در حال بررسی این موضوع است که در پایان دوره ریاست جمهوری چه کسی با او بوده است و چه کسی این کار را نکرده است.»

ایوانکا ترامپ 39 ساله هنوز اظهار نظر نکرده است که آیا آرمان های سیاسی دارد یا خیر. وی اخیراً از شرکت در انتخابات در برابر سناتور «مارکو روبیو» در سال 2022 امتناع ورزید. دونالد ترامپ جونیور نیز از کاندیداتوری برای منصب سیاسی منصرف شده است.

گفته می شود لارا عروس 38 ساله دونالد ترامپ در حال بررسی کاندیداتوری برای کرسی سنا در کارولینای شمالی است که توسط «ریچارد بور» جمهوری خواه خالی شود. وی با اریک ترامپ پسر دونالد ترامپ ازدواج کرده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ترامپ دونالد ترامپ ایوانکا ترامپ جمهوری خواه لارا ترامپ انتخابات 2024 آمریکا جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است