Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که محدودیتی در تولید گوشت مرغ نداریم اظهار کرد: بر این اساس به شرکت پشتیبانی امور دام دستور داده ایم تا در صورت افت قیمت در بازار، مرغ مازاد بر نیاز را از تولیدکنندگان خریداری کند.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز دوشنبه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به صورت سرزده از نحوه توزیع گوشت مرغ در میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید با اشاره به این که مشکل میدان بهمن، توزیع و نحوه نظارت بر صنف بود، خاطرنشان کرد که انشالله با همکاران وزارت صمت جلسه ای خواهیم داشت و این مسائل را بررسی خواهیم کرد.

خاوازی افزود: تعدادی از اصناف قدیمی صنف مرغ به ما مراجعه کردند و به نحوه توزیع و اداره غرفه ها در میدان بهمن اعتراض داشتند که امروز با حضور این افراد و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت جلسه ای خواهیم گذاشت.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و در روز گذشته ۲۰۰۰ تن مرغ مازاد را به بازار عرضه کردیم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع سانی وزارت جهاد کشاورزی، خاوازی با بیان این که هزاران تن گوشت مرغ منجمد با کیفیت خوب و قیمت ارزان نیز وجود دارد که در حال عرضه است، اظهار امیدواری کرد: در روزهای آینده مشکلاتی که در توزیع مرغ بین اصناف وجود دارد، حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرغ وزیر جهاد کشاورزی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید