Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@19:32:44 GMT

فیلم|بازداشت اوباشی که از مردم بی‌گناه انتقام گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۷۴۹

فیلم|بازداشت اوباشی که از مردم بی‌گناه انتقام گرفتند

‍‍‍‍‍‍

اوباشی که پس از یک درگیری در یکی از خیابانهای فلاح، اقدام به تخریب خودروهای شهروندان کرده بودند، توسط عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر بازداشت اوباشی که پنج دستگاه خودرو را در یکی از خیابانهای منطقه فلاح تخریب کرده بودند، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 23:30 پانزدهم اسفند ماه جاری، دو جوان در یک سوپرمارکت در یکی از کوچه‌های خیابان زمزم با یکدیگر درگیری شدند که درگیری در محل مذکور خاتمه یافت اما یک ساعت بعد از این ماجرا (ساعت 00:30 بامداد 16 اسفند) یک دستگاه وانت‌پیکان با چهار سرنشین (یکی از طرفین درگیری و دوستان وی) مجدداً در محل مذکور حضور یافته و اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز فوریتهای پلیسی 110، عوامل عملیات کلانتری 161 ابوذر در محل حاضر شدند اما این اوباش با دیدن مأموران پلیس، پا به فرار گذاشتند.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه میدانی مشخص شد، اوباش مذکور خودروی وانت‌پیکان خود را در یکی از کوچه‌های اطراف محل شرارت به جای گذاشته‌اند که مأموران انتظامی با استفاده از پلاک خودروی وانت‌پیکان، متهم اصلی پرونده را که سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم خودرو، حمل و فروش موادمخدر و تخریب اموال دارد، شناسایی کرده و وی را در منزلش در حاشیه تهران بازداشت کردند. در ادامه نیز سه متهم دیگر این پرونده در مجموع در کمتر از 12 ساعت بازداشت شدند.

موقوفه‌ای ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی، متذکر شد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت عناوینی همچون اوباش‌گری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، مماشات نمی‌کند و با آنها برخورد جدی خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه اجازه عرض‌اندام را به اوباش نمی‌دهیم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیتهای اوباش در محلات خود، به سرعت مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات پلیسی صورت گیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بازداشت سارقان حین سرقت از خانه ویلایی+ تصاویر صحنه جرمدرگیری تن به تن مأمور پلیس با سارق مسلح در شمال تهران

انتهای پیام/

بازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندخودروی تخریب شده توسط اوباشبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندخودروی تخریب شده توسط اوباشبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردندبازداشت اوباشی که در منطقه فلاح خودروهای شهروندان را تخریب کردند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دغدغه مردم شهرستان زیرکوه درخصوص تخریب قنوات و جاده‌ها به طور ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ جواد قناعت در جریان سفر به شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باران رحمت الهی خوبی در خراسان‌جنوبی بارید که موجب شادی مردم شد اما در کنار این شادی، ما شاهد صحنه‌های تلخی هم بودیم.

قناعت با بیان اینکه بارش باران به شکل رگباری موجب خسارت به حاجی‌آباد و روستاهای اطراف آن شد، افزود: از همان ساعات اولیه سیل، شاهد حضور میدانی همه مدیران ستاد مدیریت بحران استان در مناطق بودیم و ارتش و نیروهای نظامی ما هم پای کار بودند و فضای همدلی خوبی بین دستگاه‌ها حاکم بود.

وی گفت: راهداری، آب منطقه‌ای، جهادکشاورزی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها پای کار بودند که سبب تقلیل خسارت‌های سیل شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدیدی که از مناطق سیل زده زیرکوه داشت، گفت: روستای نوده، محمدآباد، معصوم آباد، شاهرخت و سایر روستاهای بخش شاسکوه از جهت سیل به باغات، قنوات و محصولات کشاورزی دچار خسارت شده بودند.

وی از اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت برای جبران خسارات در زیرکوه خبر داد و گفت: بند خاکی روستای نوده شکسته و مطالعات آن در دست تکمیل است و باید بالا دست آن سه تا چهار بند خاکی احداث شود، این مهم برای بلند مدت است و باید منابع مالی آن در سطوح ملی تأمین شود.

قناعت گفت: همه مسیرها بازگشایی شده است اما برخی پل‌ها باید لای‌رویی شود و به صورت کوتاه مدت مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به دغدغه مردم درخصوص قنوات تخریب شده در این مناطق گفت: باید اقدامات موقت برای تأمین آب روستاها انجام شود تا این دغدغه رفع شود و پیگیری‌های لازم برای این مهم و جاده‌ها به طور انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جلسه استانداران در تهران طی هفته آینده افزود: حتماً موارد خسارت سیل در این جلسه بیان خواهد شد تا با برنامه‌ریزی خوب دستگاه‌های مدیریت بحران، منابع اعتباری برای جبران خسارت‌ها تأمین شود و اقدامات بلندمدت اجرایی شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌ها برای انتشار اخبار در اسرع وقت، گفت: اخبار سیل در شهرستان زیرکوه در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان اطلاع رسانی شد که اثرگذار بود.

قناعت با اشاره به بازماندن تعدادی از دانش آموزان شهرستان از کنکور، به قول مساعد رئیس سازمان سنجش درخصوص برگزاری آزمون ویژه برای این افراد اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان شهرستان زیرکوه و مردم درخواست استفاده از سهمیه پنج درصدی مناطق سیل زده را دارند که این مهم به صورت کتبی از وزیر علوم درخواست شده است.

کد خبر 750020

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی