Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:57:21 GMT

دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۷۶۳

دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان آغاز شد

دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان با شعار " هر ایرانی یک مهرورز سلامت " با هدف بازتاب فعالیت‌های خیران در بخش سلامت در ۲ بخش اصلی فیلم (مستند و داستانی) و فیلمنامه روزهای هجدهم و نوزدهم اسفند جاری برگزار می‌شود؛ برگزاری این جشنواره بدلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا در سال جاری از آبان به اسفند موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا، مراسم افتتاحیه برای جشنواره برگزار نشد و فردا مراسم اختتامیه بصورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

محمد پسران رزاق افزود: یکهزار و ۲۹۴ اثر در بخش‌های داستانی، مستند، فیلمنامه و کرونا به دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان ارسال شد که از میان آنها ۳۳ اثر در بخش داستانی، ۲۳ اثر در بخش مستند، ۲۳ اثر در بخش فیلمنامه، ۱۷ اثر داستانی کرونا و ۱۰ مستند کرونا برای مرحله نهایی و مسابقه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از بین آثار راه یافته به مرحله مسابقه جشنواره، ۵۳ فیلم امروز و فردا از طریق فضای مجازی و پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.msff.ir نمایش داده می‌شود، اظهار داشت: زمان این فیلم ها از یک تا ۳۰ دقیقه متغیر و پخش آنها، رایگان است.

پسران رزاق با اشاره به اینکه آثار برتر در بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: فردا مراسم نکوداشت استاد کامبوزیا پرتوی که از داوران بخش فیلمنامه جشنواره بود و سه ماه گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخت نیز برگزار خواهد شد.

وی، استقبال هنرمندان از دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان را غیر قابل تصور خواند و تاکید کرد: تعداد آثار رسیده با وجود محدودیت‌های ناشی از دوران کرونا نسبت به دوره قبل حدود ۳۵ درصد افزایش یافت.

جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت نخستین بار در اصفهان در سال ۹۷ و با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت و پاسداشت و ارج نهادن به جایگاه خیّران و نیکوکاران حوزه سلامت برگزار شد؛ این جشنواره ۲ سال یکبار و توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود و دبیرخانه آن در اصفهان مستقر است.

به گزارش وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۶۹۸ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فیلم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فیلم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور فیلم کوتاه مهر سلامت دومین جشنواره ملی مهر سلامت اصفهان اثر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟

ایسنا/خوزستان جدول برگزاری نمایش‌های دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام استان خوزستان منتشر شد.

دومین جشنواره استانی تئاتر منودرام خوزستان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار سیمرغ (پلاتو ققنوس) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره استانی تئاتر منودرام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

در اولین روز جشنواره، چهارشنبه ۲۶ اردبیهشت ۱۴۰۳ پلاتو ققنوس ایذه میزبان نمایش «هزارویک شب» نوشته حمیدرضا قاسمی و کارگردانی الهه امیدوندنرگسی در ساعت ۹ صبح خواهد بود.

«قلاده‌ای برای یک سگ مرده» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی آرمان اسمی‌پور نیز در پلاتو ققنوس ایذه ساعت ۱۱ صبح نمایش داده می‌شود.

«مرد مرموز» نوشته حسین ذولفقاری و کارگردانی صادق یوسفیان در پلاتو ققنوس باغملک ساعت ۱۶ به صحنه می‌آید.

«عروسک جنگی» نوشته کریم پزشکی‌زینت‌لو و کارگردانی حسن کردزنگنه در پلاتو ققنوس رامهرمز ساعت ۱۸ پا روی سن می‌گذارد.

«خون و جنون» نوشته حسین حبیبی و کارگردانی محسن شهبازی در پلاتو ققنوس ایذه ساعت ۲۰ دیده می‌شود.

در دومین روز جشنواره (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) «گلزخم» نوشته سیدصادق فاضلی با کارگردانی کفایت جادری ساعت ۹ صبح در تالار سیمرغ اهواز بر صحنه ظاهر می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند «ناناتو فوبیا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شمشیرگران را ساعت ۱۱ صبح در پلاتو ققنوس اهواز به تماشا بنشینند.

پس از آن، «آخرین سمفونی» اثری از امیر امیری به کارگردانی سلیمه ممبینی در پلاتو ققنوس اهواز ساعت ۱۶ به اجرا می‌رسد.

«بهشت حکیم‌الله» نوشته خسرو امیری و کارگردانی هاجر بشیر در پلاتو ققنوس دزفول ساعت ۱۸ اجرایی می‌شود.

پرده آخر دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام خوزستان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سینما شهرداری ایذه پایین می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد