Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در شرایطی باز شده که با چهار بازیکن سابق این تیم هنوز هیچ توافقی انجام نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از چند هفته بلاتکلیفی در اردوی سرخپوشان پایتخت در نهایت با حکم فدراسیون پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد و یحیی گل محمدی می تواند در بازی آینده تیمش از مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو مهاجم جدیدش رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق البته در شرایطی به وقوع پیوسته که وکیل شایان مصلح از شنیدن خبر آن ابراز بی اطلاعی کرد و فگت: من صبح ساعت ۹ در باشگاه پرسپولیس بودم و هیچ گونه توافقی با مدیران و هیئدت مدیره حاصل و جلسه  بدون نتیجه تمام شد.

او سپس در واکنش به بازشدن پنجره بدون رضایت گرفتن از شایان مصلح اضافه کرد: نمی دانم چطور این اتفاق رخ داده است. مشکل همین است. الان چطوری پنجره پرسپولیس باز شده است. ما خودمان هم پیگیر هستیم که چطور پنجره باز شده است؟.

وکیل شایان مصلح البته تنها فردی نیست که از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متعجب شده است. وکیل دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان دیگر فردی به شمار می رود که نسبت به این حکم اعتراض دارد و  می‌گوید:

با من از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس حتی تماس هم گرفته نشده است. این دو بازیکن هر کدامشان ۶۰ میلیون از پرسپولیس طلب دارند که نسبت به ۵ سال گذشته دیگر ارزشی ندارد، ولی باز هم این پول را نمی دهند. اگر شرایط اینطور ادامه پیدا کند، ما پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از این باشگاه داریم را برای رسیدگی به کمیته استیناف فدراسیون و همینطور CAS  (دادگاه عالی ورزش) خواهیم برد.

فرزاد حاتمی نیز درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت:

من از این موضوع تعجب می‌کنم‌. مدیران باشگاه مدعی اند که با همه طلبکاران توافق کردند و پنجره نقل و انتقالات باز شده اما ما که پولی دریافت نکردیم و توافقی نیز صورت نگرفته است. با این وضعیت نمی دانم چگونه پنجره شان باز شده است.

وی ادامه داد:

از ۸ سال پیش از پرسپولیس طلبکار هستم . دو سال است که از کمیته انضباطی حکم گرفتم اما پولم را ندادند. کمیته تعیین وضعیت به من گفته بود که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را می‌بندد اما حالا می شنویم که این مساله را هم برایشان حل کرده اند. الان بیایند بگویند وقتی با من و خیلی های دیگر هیچ صحبتی درباره مطالبات مان نشده و پولی هم نگرفتیم چطور پنجره شان باز شده است؟

حاتمی همچنین گفت:

دوستان کارهایی می‌کنند که آدم مجبور می شود به نهادهای بالاتر پناه ببرد. برخلاف میل باطنی ام مجبورم کار را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانم. حکمی که برای پرسپولیس صادر شده را ترجمه کرده ام و شکایتم را به کمیته انضباطی AFC خواهم برد تا از آن طریق به حقم برسم. واقعا نمی‌توانم تحمل کنم که بعد از ۸ سال اینگونه با من و خیلی دیگر از طلبکاران باشگاه رفتار می‌شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شایان مصلح شایان مصلح فرزاد حاتمی پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف