Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی طالبی رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، در احکامی مسعود نصرتی، محمد علی یاسینی، کیکاوس طاهری، رضا همایونی فر و یزدان خسروی را به سمت عضو و حسن فرخی را به عنوان عضو و دبیر هیأت مرکزی بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در احکام صادره از سوی طالبی برای انتصاب اعضای هیأت مرکزی بازرسی انتخابات، به ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۶۶ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حکم شماره ۱۸۶۲۴۰ مورخ ۲۱/۱۱/۹۹ وزیر محترم کشور استناد شده است.

گفتنی است پیش از این در بیست و یکم بهمن ماه سالجاری وزیر کشور در حکمی، علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را به عنوان رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین انتخابات میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور، انتخاب و انتصاب اعضای هیأت مرکزی و هیأت‌های بازرسی در سراسر کشور، برنامه ریزی برای آموزش بازرسین و اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای کنترل جریان انتخابات، به عنوان اهم وظایف رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور برشمرده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور ستاد انتخابات هیأت مرکزی بازرسی انتخابات میاندوره ای دوره مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»