Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@03:49:55 GMT

دیدار تدارکاتی عربستان و کویت به مصاف هم می روند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۵۱۴۱

تیم ملی فوتبال عربستان حدود سه هفته دیگر در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی کویت می رود

به گزارش طرفداری، شاگردان هروه رنار قرار است روز بیست و پنجم مارس (پنجم فروردین) در دیداری تدارکاتی به مصاف کویت بروند، دیداری که در ریاض و ورزشگاه ملک فهد برگزار خواهد شد. با این حساب عربستانی ها و کویتی ها نیز برای تاریخی که پیش از این قرار بود دیدارهای اصلی برگزار شود یک دیدار تدارکاتی هماهنگ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان که در رقابت های مقدماتی جام جهانی با ازبکستان، سنگاپور، یمن و فلسطین همگروه است، در این میان با برگزاری 4 دیدار 8 امتیاز به دست آورد. آنها با یک بازی و یک امتیاز کمتر از ازبکستانی ها در رده دوم جدول گروه چهارم قرار دارند و به این ترتیب از شانس های اصلی گروه برای صعود به مرحله بعدی هستند.

کویتی ها نیز با تیم های استرالیا، اردن، نپال و چین تایپه در گروه شماره دو قرار دارند. کویتی ها که شانس اول صعود به مرحله بعدی نیستند پس از استرالیا، با 5 بازی و 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اردن در رده دوم قرار دارد.

اخبار داغ 

پرسپولیس | 6 بازیکن رفتند، 11 بازیکن آمدند / با جذب فرشاد فرجی نقل و انتقالات سرخ ها بسته می شود پرونده سوشا مکانی به استیناف می رود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم عشق به فوتبال، خریدهای هوشمندانه و پرس سنگین؛ چطور استیون جرارد با رنجرز قهرمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است