Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مسجد  بازسازی شده روستای سعد آباد قم که به نام مبارک حضرت رقیه (س) مزین شده است در مراسمی امروز  به بهره برداری رسید.

 در این مراسم جمعی از مدیران استان قم و بخش جعفریه از جمله محمد خامه یار، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم و دبیر مجمع خیرین مسجد ساز، روجی مدیر کل ستاد بحران استان قم، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه بخش جعفریه و ه موسوی بخشدار جعفریه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خامه یار،رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در این مراسم  با اشاره به این که مسجد نداشتن زیبنده روستا‌های ولایت مدار قم نیست، گفت: مسجد سعد آباد دومین مسجدی است که امسال در مناطق محروم استان قم ساخته می‌شود.

در بخش پایانی این مراسم نیز پس از تقدیر از آقای مهدی عطار ،بانی زمین مسجد، محفل روضه خوانی به مناسبت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) با ندای بنی فاطمی از مداحان استان قم برگزار شد.

تکمیل و مرمت مسجد حضرت رقیه (س) روستای سعدآباد به همت ستاد اقامه نماز استان قم و جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها انجام شده است.

این مسجد با کمک بیش از ۱۱۰ میلیون تومانی دو نفر از خیران استان قم مرمت و بازسازی  شده است.

مردم روستای سعد آباد بخش جعفریه استان قم که حدودا ۱۰۰ نفر هستند مدت‌ها از نعمت داشتن مسجد محروم بوده اند و مراسمات مذهبی و آیینی خود را در منازل برگزار می‌کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد سازی ستاد اقامه نماز روستای سعد سعد آباد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی