Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش جهانگیری به صحبت‌های کاندیداهای احتمالی/ گرانی اینترنت در سال ۱۴۰۰ شایعه یا واقعیت؟ / راه حلی برای پایان دادن به مدارس کانکسی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سجاد بنابی، معاون توسعه‌ سرمایه‌ انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات؛  از افتتاح اولین 5G FWA توسط مبین نت خبر داد:

" خوب داریم کم‌کم سرعت قدم‌هامو‌ن رو برای رفع انحصار مخابرات حتا برای کاربران ثابت خانگی و تجاری زیاد می‌کنیم. افتتاح اولین 5G FWA توسط شرکت مبین‌نت. تبریک می‌گم به حسین تهرانی عزیز."

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان؛ با انتشار تصویری از سردار شهید همت نوشت:

" همّت اگر سلسله جنبان شود ..."

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل و تحلیلگر سیاسی؛ در واکنش به حمله یمن به تاسیسات آرامکو در عربستان نوشت:

" تاسیسات نفتی آرامکو در حاشیه شهر دمام در شرق سرزمین حجاز هم هدف موشک و پهپاد‌های یمنی قرار گرفت.
رژیم سعودی البته ده‌ها میلیون دلار برای دفاع بصورت سامانه‌های پاتریوت بسوی اسمان شلیک کرد.
انصارالله ظاهرا به نقاط کور رادار‌ها یا زمان خواب نیرو‌های پدافند سعودی دست یافته است."

سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما؛ به مقاومت مردم یمن در جنگ واکنش نشان داد:

" مردم یمن ماموریت‌های بزرگی را در نزدیکی عصر ظهور برعهده دارند. جنگ ظالمانه جبهه استکبار برضد یمن، ایمان، صلابت و شایستگی‌های مردم مقاوم یمن را به جهانیان نشان داد. یمنیون من الشرفاء."

حسین دهقان، مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح؛ یاد و خاطره شهید همت را در سالروز شهادت ایشان را با انتشار متنی زنده نگه داشت:

" حاج همت معلمی شایسته، مبارزی وارسته و فرماندهی شجاع بود.

آینده‌نگری، مدافعی حقیقی و پاکباخته برای نظام و ولایت در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌های جهاد و مبارزه ازجمله ویژگی‌های شخصیتی محمدابراهیم همت بود که از او نمونه کامل یک مدیر شایسته در دوران بحران ساخته بود.
یادش گرامی"

سجاد بنابی، معاون توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات؛ با انتشار تصویری از شکوفه درختان درباره نزدیک شدن به بهار نوشت:

" امروز نزدیکی بهار را حس کردم. بهار یادآور زنده شدن مرده‌گان و زنده شدن مرده‌گان یادآور روز سؤال است. روز افشای سرائر نزدیکه."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ با انتشار بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره برجام نوشت:

" همانطور که حضرت آقا در دیدار مورخ۹۹/۱۱/۱۹  فرمودند: اگرمیخواهند ایران به تعهّدات برجامی برگردد. باید آمریکا تحریم‌ها را کلّاً لغو بکند؛ آن هم نه به زبان و روی کاغذ... بایستی در عمل تحریمها را لغو کنند و ما راستی‌آزمایی کنیم.. این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است.. و از این سیاست برنخواهیم گشت."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات حسن عابدینی سید عباس موسوی سیاسیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند

به گزارش صدای ایران از ایلنا،رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند، فرمودند: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


گزیده فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

**تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

** الگو‌های جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

**غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند