Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» گفت: ثابت شدن میزان ابتلا در سطح ۶۰ تا ۷۰ هزار ابتلای جدید در روز سطح قابل‌قبولی نیست و واقعاً بالاست.

آنتونی فائوچی در ادامه گفت: اروپا که معمولاً در این الگو‌ها از ما چند هفته جلوتر است، در سطح حدود نه درصد افزایش موارد ابتلا به ثبات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا همچنین درباره کاهش احتیاط از سوی مردم به دلیل گرمتر شدن هوا هشدار داد و گفت: ما پیشتر این فیلم را پشت سر گذاشته‌ایم.

او در کنفرانس روزانه کاخ سفید درباره اقدامات گروه ویژه مقابله با ویروس کرونا هم درباره ابتلای روزانه هشدار داده و گفته بود: «تعداد مبتلایان روزانه در حدود ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار نفر در روز ثابت مانده است. زمانی که شاهد این نرخ ثابت باشیم بدان معناست که در معرض خطر اوج گرفتن مجدد هستیم.»

فائوچی گفت که سه موج قبلی در ویروس کرونا زمانی که به خط ثابتی در ابتلای روزانه رسیدند همچنان تعداد مبتلایان بالایی داشتند. موج نخست که در بهار گذشته روی داد تعداد مبتلایان در عدد ۲۰ هزار نفر خط ثابتی را دنبال کرد. اوج گیری دوم در تابستان روی عدد ۴۰ هزار نفر به ثبات رسید و این روز‌ها اوج گیری سوم روی عدد ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار نفر ثابت شده است.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» تاکنون ۵۳۷ هزار و ۸۳۸ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا جانشان را از دست داده اند. شمار افراد آلوده به ویروس کرونا نیز در آمریکا به ۲۹ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است.

گرچه شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا در روز‌های اخیر کاهش یافته، وضعیت شیوع در ایالات مختلف این کشور همچنان نگران‌کننده است.

نتایج یک تحقیق جدید نیز نشان می‌دهد که از طرف دیگر شمار مبتلایان نوع انگلیسی ویروس کرونا هر ۱۰ روز یکبار در آمریکا دو برابر می‌شود که خطر افزایش تعداد قربانیان در این کشور کرونازده را به دنبال دارد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی‌ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در برخی از نقاط این کشور شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونی فائوچی شیوع کرونا کرونا در آمریکا ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان