Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:37:04 GMT

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به هدف

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۵۲۳۵

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به هدف

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت تعاونی 4048 کارآفرینان هنرمند اندیشه گفت: متاسفانه در جامعه ایرانی به ویژه شهر سنندج آنچه که مانع پیشرفت بانوان است ترس از شکست خوردن است، این در حالی است که این آدم‌های خیلی قوی‌تر از چیزی هستند که فکرش را می‌کنند.

ساعدپناه امروز (18 اسفند) در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد اظهار کرد: شغل و کسب درآمد یکی از نیازهای اصلی زندگی است که برخلاف ادوار گذشته که تصور می‌رفت مرد تنها باید نان‌آور خانواده باشد در عصر حاضر و با پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی بانوان نقش‌ ویژه‌ای در اقتصاد جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در جامعه ایرانی به ویژه شهر سنندج آنچه که مانع پیشرفت بانوان است ترس از شکست خوردن است، این در حالی است که این آدم‌های خیلی قوی‌تر از چیزی هستند که فکرش را می‌کنند.

وی عنوان کرد: چیزی کە بسیار مهم است فرار از فقر است زیرا ادامە فقر شرافت را از آدم‌ها می‌گیرد و موجب نادانی و ازبین رفتن آگاهی است؛ به این دلیل که فرد گرسنه وقتی برای فکر کردن و کسب آگاهی ندارد، انسان گرسنه هدفی ندارد که بخواهد دنبال کند و غم نان به او اجازه فکر کردن به پیشرفت خود و خانواده‌اش را نخواهد داد، به همین دلیل ایجاد تعاون در جامعه بسیار ضرورت دارد.

ساعدپناه اذعان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از افراد جامعه فارغ التحصیل‌ هستند که بە هر دلیلی شرایط کار اداری برای همه آن‌ها فراهم نیست، اما امروزه عصر تغییر کردە و این شرایط تغییر کرده و بیزینس‌ها به گونه‌ای اداره می‌شود که یا خصوصی و یا نیمه‌دولتی است.

وی ادامه داد: شرکت‌های تعاونی تعامل خوبی را بین بخش خصوصی و دولتی ایجاد کرده است که هم از بخش دولتی حمایت‌هایی صورت می‌گیرد و هم از ایده‌ها و نظرات بخش خصوصی اهمیت پیدا می‌کند.

ساعدپناه تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی جزو شرکت‌هایی هستند که قطعا نیاز به همکاری گروهی دارد و نیاز به تیم و سازماندهی دارد و بیزینس‌های امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و انتقال اطلاعات سرعت و افزایش پیدا کرده است می‌تواند یک فرصت بی‌نظیر برای راه‌اندازی کسب و کارها باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از آدم‌ها انتظار دارند که در همان ابتدای راه و همان روز اول مدیر باشند و به عنوان کارآفرین برتر معرفی شوند که این غیرممکن است.

ساعدپناه تاکید کرد: مهمترین نقش و اساسی ترین نقش در جامعه این است که ما نیروی کارآمد داشته باشیم زیرا یک مدیر به هیچ وجه تنهایی موفق نخواهد شد و اگر موفقیتی هم حاصل شود بسیار کند و طولانی است و زمانبر خواهد شد.

وی بیان کرد: کسی که بخواهد در بیزینس موفق باشد باید مجموعه‌ای از نیروی انسانی کارآمد داشته باشد.

ساعدپناه اظهار کرد: تعاونی تشکیل دادن باید همچون یک خانواده باشد، آدم‌ها به گونه‌ای تیم را رهبری کند که انگار اعضای خانواده اوست و باید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که ما یک خانواده هستیم و این در کنار بودن ما است که موفقیت را بوجود می‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم