Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج نقی‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در آستانه عید نوروز، پویش تقسیم شادی در قالب مرحله سوم رزمایش کمک‌ مومنانه، در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش باهمکاری و مشارکت خیرین، مردم نوع‌دوست، فرهنگیان و دانش‌آموزان خیر، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: در این پویش بسته‌های ارزاق، کفش و البسه در آستانه سال نو تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده در استان اردبیل قرار می‌گیرد.

دعوت از خیرین برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

نقی‌پور با اشاره به نحوه مشارکت مردم خیر و نوع‌دوست استان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه (انصار سابق) در سراسر استان پرداخت کنند.

وی بیان کرد: مردم خیر استان اردبیل برای اهدای کمک‌های غیرنقدی خود به دانش‌آموزان نیازمند نیز می‌توانند به حوزه‌ها و واحدهای بسیج دانش‌آموزی و مدارس سراسر استان مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل با دعوت از عموم خیرین، فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مشارکت در پویش تقسیم شادی، اظهار کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان در آستانه عید نوروز با مشارکت و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، باعث شادی دانش‌آموزان نیازمند شوند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان استان اردبیل سازمان بسیج بسیج دانش آموزی دانش آموزان نیازمند بسیج دانش آموزی استان اردبیل مردم خیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است