Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن حکمتیان گفت: تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تا وقتی شورای مدیریت بحران و شورای اداری و شورای تامین تشخیص دهند در کنار مردم زلزله زده سی سخت خواهند ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح در گفتگو با صبح زاگرس گفت: تا وقتی که نیاز باشد تیپ ۴۸ در سی سخت حضور خواهد داشت در حال حاض در خصوص انتقال اسباب و وسایل شهروندان زلزله زده که منازل آنها در زلزله اسیب جدی دیده بودند به نقطه پایان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال حضار با توجه به آوار برداری هایی که در شهر در حال انجام است ماشین آلات تیپ نیز در شهر خواهد ماند و به آوار برداری ها ادامه خواهد داد همچنین تیم های درمان تا زمانی که مردم احساس نیاز کنند و لازم باشد در شهر سی سخت حضور جدی و فعال خواهند داشت.



فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان در ادامه با بیان اینکه تا وقتی شورای مدیریت بحران و شورای اداری و شورای تامین تشخیص دهند تیپ ۴۸در کنار مردم زلزله زده سی سخت خواهند ماند.



حکمتیان در ادامه افزود: تعدادی از سازه ها در شهر سی سخت که قدیمی هستند و در حوزه مقاوم سازی هیچ گونه اصول مقاوم سازی روی آنها انجام نگرفته بود، امیدوارم بعد تکمیل آوار برداری سازه های مقاوم و استاندار جایگزین آنها شود.

 

ادامه صحبت های سرتیپ دوم حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح با فعالین فضای مجازی در کلیپ زیر آمده است؛

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ئالبمنفم دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: سی سخت تیپ ۴۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ