Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، این دیدار را یک فینال برای شاگردانش معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، از دیدار فردا شب تیمش مقابل پورتو مانند یک مسابقه فینال یاد کرد.

فردا بازی های مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین مسابقات یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان پورتو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۲-۱ تیم پرتغالی به پایان رسید و شاگردان آندره پیرلو برای صعود به پیروزی ۱-۰ یا برد با فاصله بیش از دو گل احتیاج خواهند داشت.

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل پورتو گفت:

ما در این بازی به یک عملکرد کاملاً فنی احتیاج داریم. ما با یک تیم جمع و جور روبرو هستیم. آنها با دو خط دفاعی فشرده بازی می کنند. زمان و فضای کمی برای تفکر وجود خواهد داشت و ما به تکنیک زیادی احتیاج داریم. ما باید در این مسابقه خیلی صبر داشته باشیم.

وضعیت مصدومان تیم:

دی لیخت امروز کنار سایرین گرم کرد اما جدا از بقیه تمرین خود را انجام داد. دیگر بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. ۱۰۰ درصد آمادگی وجود ندارد اما در عین حال حضور آنها اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

در مورد کریستیانو رونالدو:

چنین بازی هایی متعلق به کریستیانو رونالدو است. این روزها برنامه تمرینی ویژه ای را دنبال کرد. او کاملاً آرام است و به دنبال بازی کردن است.

ترس از دچار شدن به موقعیت آلگری و ساری و برکناری احتمالی از هدایت یووه در صورت حذف از لیگ قهرمانان:

اگر می‌خواستیم اینگونه فکر کنم در اینجا نبودم. من می‌دانم که این یک بازی مهم است و روی آن تمرکز کرده ام. باشگاه بسته به نتایج در مورد آینده من تصمیم خواهد گرفت. من روز به روز کار می کنم و از پروژه خود و باشگاه آگاه هستم. این بازی برای ما مثل یک فینال است. ما سعی می‌کنیم در بازی برابر پورتو از اشتباهات دو هفته پیش درس بگیریم. ما می‌دانیم بدون اینکه کیفیت پورتو را دست کم بگیریم می‌توانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پیرلو رونالدو پورتو پیرلو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی یوونتوس سرمربی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا