Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از وجود کشیک قضایی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در هر زمانی چه تعطیل و چه غیر تعطیل آمادگی دارد گزارش کشیک جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و مردم را از تعرض کنندگان به منابع ملی دریافت کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ارومیه ، علی اکبر گروسی عصر امروز در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال اظهار داشت: سفر رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان‌غربی، تحرک جدید و انرژی مضاعفی در جهت کار و تلاش ایجاد کرده و موجب شد همه مدیران چه در بخش قضایی و چه غیر قضایی در جلسات متعددی که با اقشار مختلف و کارکنان و خانواده شهدا داشتند نشان دهند که عزم نظام برای خدمت رسانی به مردم یک مبحث جدی است و در این مورد قوه قضائیه به عنوان یک نهاد نظارتی کاملاً پیگیر بوده و خط قرمزی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صیانت از عرصه‌های ملی را باید جدی گرفت و در بحث مطالبه حقوق عامه این امر مورد مطالبه است و این نعمتها باید برای آیندگان حفظ شود و  آذربایجان‌غربی نیز که یک استان دارای خزانه محصولات کشاورزی است و مورد توجه خاصی بوده و به این دلیل باید از تغییر کاربری اراضی و منابع ملی و هدر رفتن آبهای زیر زمینی جلوگیری شود تا کشاورزی در این استان با همان رونق باقی بماند تا هم کشاورزان از دسترنج خود بهره ببرند و هم ارز آوری خوبی برای کشور فراهم شود.

هشدار رئیس دادگستری گلستان به اراذل و اوباش/ برخورد دستگاه قضایی سخت‌گیرانه و قاطع استحمایت دستگاه قضایی از اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری/بسترهای لازم برای فعالیت اقتصادی مهیا شودنهادهای مردمی در شعب دادگاه و نهادهای قضایی استان مرکزی مشارکت می‌کنند

رئیس شورای حفاظت از حقوق بیت المال افزود: در سال‌های تحریم‌های ظالمانه، بسیاری از وابستگی‌ها با کشاورزی می‌تواند مرتفع شود به همین دلیل تغییر کاربری اراضی باید تحت ضابطه و قانون باشد چراکه اگر بنا باشد هر کس در ملک خود هر نوع ساخت و سازی انجام دهد یقیناً صنعت کشاورزی استان به مخاطره خواهد افتاد.

وی افزود: دستگاه قضایی در مبارزه با کاربری اراضی، با آلونک‌ها و کلبه‌های کوچک مزارع که قانون هم آن را تایید می‌کند مشکلی ندارد، بلکه برخورد با تغییر کاربری هایی که تبدیل به ویلا سازی و کاخ سازی در مزارع شده و چهره کشاورزی استان را از بین می برد اولویت اول دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: پیشگیری در امر مبارزه با فساد در زمینه منابع طبیعی و غارت منابع ملی بسیار مهم است و یک وظیفه همگانی است و باید همه مسئولان به ویژه دهیاران و شوراهای روستا، ائمه جمعه و جماعت روستاها و شهرها احساس مسئولیت کنند و هر جایی تعرضی به منابع ملی و طبیعی مشاهده کردند به مسئولان انتظامی و قضایی گزارش کنند.

گروسی از وجود کشیک قضایی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در هر لحظه و هر زمانی چه تعطیل و چه غیر تعطیل آمادگی دارد گزارش کشیک جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و مردم را از تعرض کنندگان به منابع ملی و بیت المال دریافت و با متخلفین برخورد کنند.

انتهای پیام/7548/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی دستگاه قضایی منابع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان