Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: منابع خبری از اقدام امارات در انتقال تجهیزات و تسلیحات نظامی خود از پایگاه نظامیش در کشور آفریقایی «اریتره» به یمن و مرزهای مصر و لیبی خبر داد.
شبکه قطری «الجزیره» گزارش داد، از 25 ماه دسامبر سال گذشته تا 2 مارس جاری، امارات متحده عربی اقدام به انتقال تأسیسات، تجهیزات نظامی خود از کشور آفریقایی «اریتره» به یمن و مرزهای مشترک بین دو کشور مصر و لیبی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، امارات اقدام به برچیدن مراکز نظامی و انتقال سامانه‌های پاتریوت و جنگنده‌هایش از پایگاه نظامی «عصب» در کشور اریتره کرده است.
در مقابل، تصاویر ماهواره‌ای تأسیسات نظامی جدیدی را در جزیره «میون» در «باب المندب» هم زمان با برچیدن پایگاه نظامی عصب نشان می‌دهد.
در این راستا، امارات باندی برای فرود آمدن هواپیماها به طول 1800 متر ایجاد و اقدام به انتقال پهپادهایی از بندر عصب به جزیره میون در یمن کرده است.
افزون بر آن، تصاویر ماهواره‌ای حرکت هواپیماهای باربری نظامی امارات حامل صدها خودروی نظامی از نوع «نمر» و «G6» بین پایگاه عصب و پایگاه «سیدی برانی» در مصر در نزدیکی مرزهای لیبی را نیز نشان می‌دهد.
این تصاویر همچنین نشان می دهد، در مقایسه با سال گذشته تعداد خودرو‌های نظامی در سیدی برانی 5 برابر بیشتر شده و 1300 خودروی نظامی به این منطقه منتقل شده‌اند.
منبع: تسنیم برچسب ها: امارات ، یمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: امارات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر