Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر در جلسه شورای ورزش همگانی کشور که عصر امروز (دوشنبه) با حضور اعضای این شورا برپا شد، برگزاری لیگ تندرستی ایران را یکی از راه‌های موجود به منظور کاهش کم تحرکی در دوران کرونا قلمداد کرد و خواستار ادامه برگزاری این رویداد نوین ورزشی شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شرایط ایجاد شده در کشور که به علت شیوع ویروس کرونا بوجود آمده است، موجب شد تا فدراسیون ورزش‌های همگانی به سمت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی رفته و رویدادی جدید با نام لیگ تندرستی را طراحی و اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نکته مهمی که می‌بایست به آن توجه شود برنامه ریزی به منظور ادامه این لیگ و برگزاری در ابعادی بزرگ‌تر و با بهره گیری از ظرفیت‌های هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سایر فدراسیون‌های ورزشی است.

رونمایی از جام‌های «لیگ تندرستی»

نخستین دوره این لیگ تندرستی، با هدف ترویج و توسعه ورزش همگانی و فعالیت ورزشی بین مردم، به صورت مجازی با نظارت فدراسیون ورزش‌های همگانی و همکاری هیئت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار شد و در پایان بیش از ۷۰ هزار نفر در این لیگ مشارکت کردند.

لیگ تندرستی ایران، از مصوبات شورای ورزش همگانی کشور است با حضور نهادها و دستگاه‌های ذیربط به منظور توسعه ورزش همگانی برگزار می‌شود.

در جلسه شورای ورزش همگانی که عصر امروز دوشنبه در وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد، از جام‌های لیگ تندرستی رونمایی شد. قرار است این جام‌ها در مراسمی که روز ۲۴ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد به استان‌ها و شهرهای برتر اهدا شود.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های همگانی مسعود سلطانی فر رضا شجیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی مسعود سلطانی فر رضا شجیع فدراسیون ورزش های همگانی مسعود سلطانی فر رضا شجیع اخبار کنکور فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی لیگ تندرستی سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی