Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وریا غفوری تا پایان فصل در پست وینگر راست بازی می کند.
به گزارش آریا، وریا غفوری بازیکنی است که در دوران حضور محمود فکری روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در روزهای آخر حاشیه های عجیبی را پشت سر گذاشت. با این حال وریا غفوری حالا زیر نظر فرهاد مجیدی کار می کند و سرمربی جدید استقلال تصمیم دارد از او در پست وینگر راست بازی بگیرد، همان پستی که کاپیتان استقلال در بازی با فولاد هم در آن به میدان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از استقلال خبر می رسد مجیدی تصمیم دارد تا پایان فصل این موضوع را اجرایی کند و از وریا غفوری در پست وینگر راست بازی بگیرد تا به این شکل احمد موسوی به عنوان مدافع راست بازی کند.
حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال امروز در صفحه اینساگرامی باشگاه استقلال در مورد وضعیت تیم صحبت هایی را عنوان کرد. حجت نظری در صحبت های امروزش، از میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان تیم گفت. حجت نظری امروز در بخشی از صحبت هایش گفت:
تا این لحظه از 17 تا 70 درصد به برخی بازیکنان پرداخت شده است هر چند در تلاش هستیم به کادر فنی هم مبالغی را پرداخت کنیم. مطمئنا تا پیش از شروع بازی های آسیایی میزان بیشتری پرداختی خواهیم داشت.
باید از صداقت سخنگوی باشگاه در این مورد تشکر کنیم اما بازه پرداختی های استقلال به بازیکنانش اختلافی 53 درصدی دارد و این اختلاف بین دریافتی بازیکنان اصلا اتفاق خوبی نیست. همین قضیه می تواند تمرکز هر بازیکن تیم را به دلیل میزان تفاوت پرداختی ها به هم بریزد.
همین قضایا است که می تواند انگیزه برخی بازیکنان را تخریب کند و شاید حتی به کم کاری آن ها ختم شود و آن ها در زمین به جای دویدن راه بروند. بازیکنی که می بیند بغل دستی اش 70 درصد گرفته و خودش 17 درصد حتی اگر نخواهد کم کاری کند، انگیزه دویدن و جنگیدن را از دست می دهد. پچ پچ های روی نیمکت هم از همین اختلاف 17 تا 70 درصد شروع می شود.
البته این اختلاف در پرداختی ها می تواند به همان پول های خارج از قرارداد زمان سعادتمند برگردد که هنگام عقد قرارداد به بازیکنان تیم پرداخت می شد و مدیریت جدید آن ها را بخشی از قرارداد می داند، برگردد.
بازیکنان استقلال هم معتقدند آن پول ها مربوط به قرارداد های شان نیست و حالا یکی از بزرگترین چالش های مدیریت باشگاه، همین پول های خارج از قرارداد است که به بازیکنان پرداخت شده بود. مطرح کردن این بازه 53 درصدی به عنوان میزان پرداختی به بازیکنان هم می تواند امری هوشمندانه باشد چرا که اگر نظری این بازه را کوچک تر می کرد قطعا صدای بازیکنان استقلال در می آمد و می گفتند که ما این پول ها را دریافت نکرده ایم.
هیات مدیره استقلال باید در اولین فرصت تکلیف این اختلاف ها را روشن کند و دریافتی تمامی بازیکنان را به محدوده ای برساند که حداکثر 5 تا 10 درصد اختلاف بین دریافتی نفر اول تا آخر تیم باشد.
حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال ظهر امروز دوشنبه در جریان نشست‌ خبری آنلاین که از سوی مدیر رسانه‌ای این باشگاه تدارک دیده شده بود پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌ ها بود. او در این نشست، صحبت های مختلفی را مطرح و در بخشی از آن درباره حضور امین قاسمی نژاد در این تیم بود.
او در ابتدای صحبت هایش گفت: همه شما می ‌دانید چه اتفاقاتی گذشت تا امروز کمی به آرامش نزدیک شویم. در انتهای نیم فصل متاسفانه به رغم انتظاراتی که داشتیم، شرایط بر وفق مراد نبود اما در ادامه به این جمع بندی رسیدیم که با جدایی کادر فنی پیشین که سخت هم بود موافقت کنیم. سعی کردیم فضا را برای حضور کادر فنی جدید آماده کنیم و جا دارد از عزیزانی که در نیم فصل اول برای ما زحمت کشیدند تشکر ‌کنم. برای کادر فنی جدید هم آرزوی پیروزی دارم. امیدوارم مجیدی و کادر فنی جدید استقلال با تلاش‌های بی وقفه خیلی زود استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانند و به دغدغه هواداران جامه عمل بپوشانند.
سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تمرکز این باشگاه در نقل و انتقالات، تنها معطوف به جذب  امین قاسمی‌نژاد خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: با چند عزیز صحبت کردیم و باشگاه مذاکراتی داشت که بر اساس نظر کادر فنی و مذاکرات انجام شده، عملاً تنها این امکان را داریم که از ظرفیت قاسمی‌نژاد استفاده کنیم. امکان استفاده از دیگر بازیکنانی که با آنها رایزنی و مذاکره شد، به هر دلیلی وجود ندارد.
نظری در ادامه افزود: رایزنی خود را با شهر خودرو و قاسمی‌ نژاد انجام دادیم و مددی در این باره زحمات زیادی کشیده است. او در کنار سایر همکاران و با همراهی عبدیان، تلاش می‌کنند این انتقال را خیلی زود نهایی کنند. امیدوارم در مسیر این انتقال، باشگاه شهر خودرو همراهی بیشتری با ما داشته باشد تا از این انتقال، هر دو طرف به نفع برسند.
طی روزهای گذشته خبرهای زیادی پیرامون حضور امین قاسمی نژاد در استقلال به گوش شنیده می شد و حتی شایعاتی پیرامون حضور این بازیکن در تهران و مذاکره با مدیران استقلال به گوش رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید قاسمی نژاد را در ادامه لیگ با لباس آبی ببینیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی وینگر استقلال قاسمی نژاد باشگاه استقلال سخنگوی باشگاه قاسمی نژاد وریا غفوری راست بازی پست وینگر کادر فنی حجت نظری پول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر